Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
واردات فولاد، فرصت ایجاد شغل را از ما گرفته است
 

واردات فولاد، فرصت ایجاد شغل را از ما گرفته است

پنجشنبه، 21 مرداد 1395 | Article Rating

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: در بعضی زمینه ها مانند صنعت فولاد، به دلیل واردات، شرایط ایجاد حجم عظیمی از فرصت های شغلی از ما گرفته شده است.

به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، محمدرضا برکتین در مراسم نکوداشت روز حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: می دانیم دولت در شرایط تنش بین المللی به روی کار آمد و اکنون هم از نظر بودجه و توان مالی محدودتر شده است، با این وجود در این مدت در جهت بهبود روابط بین الملل حرکت کرد که این اقدامات قابل قدردانی است.

وی ادامه داد: با وجود اشکالاتی که در سیاست وزارت اقتصاد می بینیم اما این وزارتخانه نشان داده با انضباط مالی به پیش می رود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه پایین آوردن نرخ بهره از نظر ما قابل قدردانی است، اظهار داشت: اما ما از وزارت صنعت و معدن انتظار بیشتری در جهت کنترل ورود کالاهای ساخت داخل و کالاهای غیرضروری داریم.

وی با تاکید بر اینکه باید به تولید داخل اعتماد کنیم، گفت: در بعضی زمینه ها مانند صنعت فولاد، به دلیل واردات، فرصت ایجاد حجم عظیمی از فرصت های شغلی از ما گرفته شده است.

برکتین با بیان اینکه تاکنون در استان اصفهان حدود 4 هزار واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند، گفت: 520 واحد صنعتی از این تعداد را مورد بررسی قرار دادیم که خوشبختانه نشان داد کاهش اشتغال چندانی در سال 94 نسبت به 93 اتفاق نیفتاده است.

وی گفت: اکنون که صنعتگران اینگونه در پای حفظ اشتغال ایستاده اند، نباید اجازه دهیم فضای ناامیدی در بخش تولید حاکم شود. در فضای کسب و کار، ارایه تسهیلات یک بخش از قضیه است اما امید هم عامل مهم دیگری است.

تصاویر
  • واردات فولاد، فرصت ایجاد شغل را از ما گرفته است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها