Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فولاد مخصوص لوله انتقال گاز ترش تولید شد
 

فولاد مخصوص لوله انتقال گاز ترش تولید شد

شنبه، 23 مرداد 1395 | Article Rating

با تلاش مسئولین و متخصصین ناحیه فولاد سازی و ریخته گری مداوم برای اولین بار در کشور ، فولاد مخصوص لوله انتقال گاز ترش (API X60) تولید و افتخار دیگری به افتخارات شرکت فولاد مبارکه افزوده شد. این محصول با گرید داخلی 5946 و به سفارش شرکت اکسین تولید و در آینده نزدیک کشور را از واردات این نوع محصول بی نیاز خواهد کرد .

محمد توحیدی مدیر تولید فولاد  با اعلام این مطلب ، گفت: سیکل تولید این محصول پیچیده بوده و در آن از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است . عناصر تعیین کننده در این محصول سولفور و هیدروژن میباشند که با استفاده از تجهیزات مدرن و دانش فنی موجود موفق شدیم میزان این عناصر را در فولاد به حداقل مقدار و مطابق با نیاز مشتری کاهش دهیم .


وی در پایان از مدیریت عالی شرکت در حمایت از انجام توسعه و نصب تجهیزات جدید کیفی و از کلیه تلاشگران ناحیه فولادسازی در واحدهای کوره های قوس الکتریک، سرویس پاتیل، جرثقیل ها، حمل مواد و جنبی، هماهنگکنندگان تولید، ریخته گری مداوم، دفاترفنی تولید و تعمیرات، واحدهای پشتیبانی همچون متالورژی و روش های تولید ، کنترل کیفی،  برنامه ریزی تولید و نسوز و همچنین از همکاران در واحد متالورژی ثانویه که با تلاش و ایثار ، سهم زیادی در آماده بکاری تجهیزات کیفی داشته و دارند تشکر و قدردانی نمود.
تصاویر
  • فولاد مخصوص لوله انتقال گاز ترش تولید شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها