Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
عرضه 72 درصد محصولات فولادهرمزگان در بازارهای داخلی
 

عرضه 72 درصد محصولات فولادهرمزگان در بازارهای داخلی

چهارشنبه، 27 مرداد 1395 | Article Rating

به منظور تامین نیاز صنایع داخلی و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت اقتصادمقاومتی، در سال گذشته 72 درصد از تختال تولیدی این شرکت در بازارهای داخلی عرضه و به فروش رسید.

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان گفت: به منظور تامین نیاز صنایع داخلی و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت اقتصادمقاومتی، در سال گذشته 72 درصد از تختال تولیدی این شرکت در بازارهای داخلی عرضه و به فروش رسید.

مهندس امیرمسعود هراتیان افزود: در سال 93 نیز 81.5 درصد از تختال تولیدی فولادهرمزگان توسط صنایع داخل کشور خریداری و به عنوان ماده اولیه مصرف نموده و تا حدود زیادی نیاز شرکت های نوردکار را تامین کرد.

وی با اشاره به جایگاه مشتری مداری در سیاستهای این شرکت اظهار داشت: فولادهرمزگان به منظور شفافیت و سهولت مشتریان برای تامین نیاز خود، از سال 91 محصول نهایی، را در بورس کالای ایران عرضه می کند و تمام شرکتها می توانند نیاز خود را تامین کنند.

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان تصریح نمود: برخی ادعاهای مطرح شده در خصوص عدم عرضه تختال فولادهرمزگان در بازار داخلی، بر اساس آمارهای بیان شده آنرا نادرست و به دور از واقعیت دانست.

وی گفت: شرکت های تولیدکننده در مجموع تختال مورد نیاز شرکتهای داخلی را بطور کامل تامین می کنند و مقدار تختال صادر شده یکی از استراتژی های کشور برای کاهش سهم اقتصاد نفتی اعلام نمود و آنرا برای تامین ارز مورد نیار صنایع لازم و ضروری دانست.

هراتیان بیان داشت: این شرکت با درک صحیح از بازار فولاد جهان و شرایط حاکم بر مشتریان داخلی خود حتی با اتخاذ شیوه های مختلف سعی بر کمک به خریداران محصول خود نموده و این درحالی است که برخی از خریداران محصول این شرکت به دلیل مسائل مالی توانایی پرداخت بدهی خود را ندارند و بهرحال این موضوع در بازار مهم است که تولیدکننده در یک بازه زمانی مناسب طلب خود را دریافت نماید.

تصاویر
  • عرضه 72 درصد محصولات فولادهرمزگان در بازارهای داخلی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها