Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کلنگ زنی فاز دوم کارخانه فولاد سهند ایجرود
 

کلنگ زنی فاز دوم کارخانه فولاد سهند ایجرود

شنبه، 30 مرداد 1395 | Article Rating

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه راه اندازی مجدد کارخانه فولاد سهند در دست اقدام است، گفت: به مناسبت هفته دولت فاز دوم کارخانه فولاد سهند ایجرود کلنگ زنی می شود.

اسماعیل بیات امروز در زنجان اظهار کرد: فاز دوم کارخانه فولاد سهند با 290 میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به اینکه در فاز دوم کارخانه فولاد سهند نسبت به تولید فولاد اقدام می شود، گفت: در فاز نخست کارخانه فولاد سهند نسبت به تولید چدن اقدام می شد که در حال حاضر تولید این کارخانه متوقف شده است.

فرماندار شهرستان ایجرود با بیان اینکه اقدامات لازم برای راه اندازی مجدد کارخانه فولاد سهند به عمل آمده است، ابراز کرد: در حال حاضر عدم فروش محصولات تولیدی کارخانه از مهم ترین مشکلات این واحد تولیدی به شمار می رود.

وی با اشاره به اجرای پروژه انتقال آب به کارخانه فولاد سهند عنوان کرد: برای تأمین آب مورد نیاز این کارخانه با اجرای این پروژه و با استفاده از آب سد گلابر در این راستا اقدام می شود.

بیات با بیان اینکه با راه اندازی کارخانه فولاد سهند نسبت به جذب نیروهای این کارخانه اقدام می شود، گفت: اقدامات لازم برای جذب نیروهای بومی به عمل می آید.

وی با اشاره به اجرای پروژه روکش آسفالت جاده زنجان ـ بیجار و راه های روستایی ابراز کرد: همزمان با هفته دولت نسبت به راه اندازی و افتتاح پروژه های در دست اجرای این شهرستان اقدام می شود.

فرماندار شهرستان ایجرود ادامه داد: به مناسبت هفته دولت شش روستای شهرستان ایجرود گازرسانی می شود که در این راستا اقدامات لازم به عمل آمده است.

وی با بیان اجرای طرح های کشاورزی در هفته دولت عنوان کرد: اصلاح و تغییر الگوی کشت، آبیاری قطره ای از جمله طرح های در دست اقدام در زمینه فعالیت های کشاورزی به شمار می رود.

بیات با اشاره به وجود مشکل کمبود آب به ویژه در بخش کشاورزی ابراز کرد: در راستای مقابله با این بحران با تغییر الگوی کشت و فرهنگسازی آبیاری قطره ای زیرساخت های لازم در این عرصه در شهرستان ایجرود فراهم می شود.

a

تصاویر
  • کلنگ زنی فاز دوم کارخانه فولاد سهند ایجرود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها