Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
صادرات ۱۰ هزار تنی ماهانه فولاد اکسین به کشورهای اروپایی
 

صادرات ۱۰ هزار تنی ماهانه فولاد اکسین به کشورهای اروپایی

دوشنبه، 01 شهریور 1395 | Article Rating
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: طبق تفاهم‌نامه‌هایی که با کشورهای اروپایی منعقد شده است، این شرکت ماهانه حدود 10 هزار تن، محصولات خاص خود را به اروپا صادر خواهد کرد.


عزیز قنواتی اظهار کرد: این شرکت از سال 88 تاکنون محصولات خود را به کشورهای آلمان و ایتالیا صادر کرده است و اکنون نیز از کشورهای اسپانیا و انگلستان برای خرید کالا سفارش دارد.

وی افزود: اکنون در حال تولید محصولات مورد نیاز این کشورها هستیم و پس از تولید، این محصولات را صادر خواهیم کرد.

قنواتی تصریح کرد: هدف اصلی شرکت فولاد اکسین در ابتدا تأمین نیاز داخلی کشور است و پس از این، صادرات در دستور کار این شرکت قرار می‌گیرد.

وی گفت: شرکت فولاد اکسین برنامه دارد تا هر سال 4 محصول جدید را به سبد تولیدات خود اضافه کند و در این خصوص سال گذشته توانستیم 8 محصول جدید را به سبد تولیدات خود اضافه کنیم و با وجود مشکلات فراوان، 7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش تولید داشتیم.

قنواتی ادامه داد: در دوران تحریم یکی از مواردی که واحدهای تولیدی ما با آن دست و پنجه نرم می‌کردند، عدم به روزرسانی تکنولوژی بود که ما توانستیم با بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و عملکرد مناسبی را از خود نشان دهیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطرنشان کرد: رعایت مسائل زیست‌محیطی، تولید دانش‌بنیان و توجه به ارتباط با بخش دانشگاهی جهت به روز کردن تولیدات و تکنولوژی از مواردی هستند که موجب شده تولیدات شرکت مورد تأیید خریداران آن باشد.

تصاویر
  • صادرات ۱۰ هزار تنی ماهانه فولاد اکسین به کشورهای اروپایی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها