Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

ادامه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و بانک دی

چهارشنبه، 25 دی 1392 | Article Rating
عضو کمیته تحقیق و تفحص با بیان اینکه تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و مجموعه‌های آن همچنان ادامه دارد، گفت: جزئیات این تحقیق و تفحص پس از ارائه به هیئت رئیسه در صحن علنی قرائت می‌شود.

امیر خجسته در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد نتایج طرح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، اظهارداشت: هنوز کار کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به پایان نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون در این تحقیق و تفحص به نتایجی رسیده‌اید، گفت: طبق آیین‌نامه تا قبل از اتمام کار تحقیق و تفحص و قرائت آن در صحن علنی مجلس، امکان طرح جزئیات آن در رسانه‌ها نیست.

مجلس شورای اسلامی، بیستم خرداد ماه امسال با 129 رای موافق تحقیق و تفحص از بنیاد شهید را تصویب کرد.

در همین ارتباط برخی نمایندگان مجلس از جمله نایب رئیس مجلس، از به دست آمدن 80 تخلف در جریان تحقیق و تفحص از زیر مجموعه‌های بنیاد از جمله بانک دی خبر داده بود.

خجسته در همان روز تصویب این طرح در مجلس، در گفت‌وگو با فارس، گفت: شفاف نبودن عملکرد مالی بنیاد شهید، عدم توجه کامل به ایثارگران و مشکلات مدیریتی از جمله دلایلی است که 90 نماینده مجلس را برای تحقیق و تفحص از بنیاد شهید مصمم کرده است.

گفته می‌شود 35 اکیپ در این مدت، تحقیق و تفحص از بنیاد شهید را پیگیری کرده‌اند.

در زمان مطرح شدن این طرح در مجلس،‌ رئیس وقت بنیاد شهید و امور ایثارگران، نسبت به آن واکنش نشان داد. وی در این باره گفت: هر کسی هر تحقیقی که می‌خواهد بکند. قطعا پای کسانی گیر می‌افتد که خودشان موضوع تحقیق و تفحص را دامن می‌زنند و روزی از مدیران بنیاد بوده و بزرگ‌ترین تخلفات را در بنیاد داشته‌ و به خاطر تخلف اخراج شده‌اند.

وی افزود: البته من به نمایندگان کاری ندارم اما کسانی اطلاعات می‌دهند که با عنوان تخلف از کار برکنار شده‌اند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها