Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

افزایش 40 درصدی اعتبارات بهداشت و درمان

پنجشنبه، 26 دی 1392 | Article Rating
معاون وزیر بهداشت از افزایش 40 درصدی اعتبارات حوزه بهداشت و درمان از سوی دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، رسول دیناروند در مراسم تودیع و معارفه رؤسای دانشگاه علوم پزشکی استان، بیان کرد: فعالیت در عرصه بهداشت و درمان با وجود تنگناها و کسری اعتباراتی که در این وزارت‎خانه وجود دارد دشوار است.

وی با بیان اینکه دولت 5 هزار میلیارد تومان کسری وزارت بهداشت را پذیرفته است، اظهارکرد: با تحقق این مهم 50 درصد از مشکلات‎مان جبران و به تناسب آن نیز بخشی از مشکلات دانشگاه‎های علوم پزشکی لرستان حل‎ و فصل می‎شود.

دیناروند با اشاره به اینکه کار کردن در استان‎های محروم سخت است چرا که مشکلات در آنها بیشتر است، اضافه کرد: شاید بیشترین تقاضا در استان‎های محروم استخدام‎هاست و این بزرگترین گرفتاری است که چگونه به سیل تقاضاهای استخدام پاسخ داده شود و یا اینکه دغدغه این است چه کسی مدیر شود.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: حل این معضل نیاز به عنایت دولت، دیگر دستگاه‎ها و به ‎ویژه استانداری دارد.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت به بهداشت، دولت و مجلس داشتند، بسیاری از مشکلات حوزه سلامت سال آینده حل ‎و فصل خواهد بود، یادآور شد: دولت 40 درصد اعتبارات حوزه بهداشت و درمان را افزایش داده و کمیسیون تلفیق نیز پیش ‎بینی کرده که 4 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار به حوزه سلامت اضافه شود.

دیناروند بیان کرد: باید به سمتی برویم که تنها دغدغه مردم، بیماری آنها باشد نه اینکه علاوه بر رنج بیماری دغدغه هزینه‎های درمانی را داشته باشند و این مهم به آنها تحمیل شود.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: سال آینده در حوزه دارویی به گونه‎ای عمل خواهد شد که هیچ بیماری به ‎ویژه در مناطق محروم برای تأمین هزینه‎های دارویی‎اش محتاج نخواهد بود.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها