Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
همکاری بانک سپه و فولاد مبارکه افزایش می یابد
 

همکاری بانک سپه و فولاد مبارکه افزایش می یابد

چهارشنبه، 17 شهریور 1395 | Article Rating
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک سپه بر افزایش همکاری این بانک با فولاد مبارکه اصفهان در راستای افزایش ارتباطات بانکی و مالی در خارج از کشور تاکید کرد.


محمدکاظم چقازردی در دیدار با مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه با اشاره به فضای به وجود آمده در عرصه بین المللی و خارج شدن بانک سپه از تحریم ها گفت: شعب این بانک در اروپا فعال شده است و برای تأمین منابع مالی مواد اولیه و تجهیزات خارجی و LC(اعتبار اسنادی) صادراتی، وارداتی و همچنین LC می توانیم در حوزه های مختلف صادراتی با فولاد مبارکه همکاری کنیم.

اعتبار اسنادی(Letter of Credit)، تعهدی از بانک است که به خریدار و فروشنده داده و تعهد می شود میزان پرداختی خریدار به فروشنده بموقع و با مبلغ صحیح به دست فروشنده برسد.

چقازردی گفت: بانک سپه با قدمت ۹۰ ساله یکی از بانک های مطرح کشور است که با هدف توسعه و حمایت از صنایع و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه های مختلف مالی فعالیت می کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه نیز در این دیدار گفت: محصولات فولاد مبارکه بدلیل کیفیت بالا و انجام تعهد زمان تحویل به مشتری، اعتماد مشتریان را جلب و همین امر صادرات محصولات ما را به اروپا میسر کرده است.

بهرام سبحانی افزود: بیشترین قیمت تمام شده محصولات فولاد مبارکه مربوط به انرژی و مواد اولیه است که برخلاف وضعیت جاری دنیا،کاهش نداشته بلکه افزایش نیز داشته است.

وی افزود: این مجموعه صنعتی در شرایط کنونی با افزایش کیفیت و تنوع محصولات و ایجاد ارزش افزوده بالاتر موفق به افزایش صادرات خود شده است.

سبحانی با بیان اینکه خلق ارزش و کسب سود از این سرمایه گذاری ها از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: فولاد مبارکه یک هلدینگ بزرگ تولیدی و اقتصادی است و در راستای مأموریت اصلی خود سرمایه گذاری های مختلف انجام داده است و با بررسی و کار کارشناسی در طرح های فولادی با توجیه اقتصادی، مشارکت فعال دارد.

معاون اقتصادی و مالی شرکت فولاد مبارکه نیز در این نشست گفت: بانک سپه یک بانک شناسنامه دار و فعال در عرصه های تولیدی و اقتصادی است.

امیرحسین نادری خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت های فولاد مبارکه و صادرات محصولات در این جلسه هماهنگ شد تا بتوان از طریق خدمات بانک سپه طرح های توسعه و رویکردهای صادراتی خود را دنبال کنیم.

مجتمع فولاد مبارکه با سهم بیش از ۵۰ درصدی تولید فولاد کشور دارای ارزش فعلی ۲۰۰ هزار میلیارد ریال است.

تصاویر
  • همکاری بانک سپه و فولاد مبارکه افزایش می یابد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها