Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بررسی وضعیت محصولات تخت فولادی در ماه آگوست
 

بررسی وضعیت محصولات تخت فولادی در ماه آگوست

چهارشنبه، 17 شهریور 1395 | Article Rating
به واسطه اخبار زیادی که در مورد کاهش ظرفیت تولید از سوی چین مطرح گردید قیمت این محصول در چین رشد سریعی داشت. همچنین تقاضای تاجران فولاد برای پر کردن ذخایر انبار ها در آغار فصل ساخت و ساز دلیل دیگری بر افزایش قیمتهای داخلی چین بود.

به نقل از Delphica، در بیشتر بازارهای منطقه ای محصولات تخت در ماه آگوست روند تغییرات مثبت قیمتی مشاهده شد. مطلوبترین شرایط متعلق به کلاف گرم و بدترین شرایط در بخش اسلب بود.
به واسطه اخبار زیادی که در مورد کاهش ظرفیت تولید از سوی چین مطرح گردید قیمت این محصول در چین رشد سریعی داشت. همچنین تقاضای تاجران فولاد برای پر کردن ذخایر انبار ها در آغار فصل ساخت و ساز دلیل دیگری بر افزایش قیمتهای داخلی چین بود. کلاف گرم داخلی چین به 415 دلار و کلاف سرد به 520 دلار EXW رسید در حالی که قیمتهای صادراتی به ترتیب برای کلاف گرم 390 تا 395 و برای کلاف سرد به 440 دلار FOB بود.
تامین کنندگان CIS شامل روسیه و اوکراین نیز با افزایش قیمت 5 تا 15 دلاری کلاف گرم خود را به قیمت 375 تا 385 دلار FOB و کلاف سرد را به قیمت 410 تا 420 دلار عرضه کردند. در بازار ترکیه به دلیل کاهش قیمت توسط تولید کنندگان داخلی در مقایسه با روند جهانی که برای کلاف گرم تا محدوده 390 تا 420 دلار و کلاف سرد در محدوده 500 تا 530 دلار EXW تعیین شده بود، تمایلی به خرید از CIS وجود نداشت و عمدتا خریداران نیاز خود را از بازار داخل ترکیه تأمین کردند.
در ایالات متحده محصولات تخت در اواخر فصل تابستان به دلیل کاهش تقاضا، بین 33 تا 55 دلار کاهش قیمت داشت و کلاف گرم به 617 تا 661 و کلاف سرد به 871 تا 893 دلار EXW رسید.
با توجه به شرایط ماه آگوست و وارد شدن خریداران به بازا کلاف گرم پس از تعطیلات تابستانی در اروپا و أمریکا، افزایش قیمت قراضه در ترکیه و افزایش تقاضا در کشورهای شمال آفریقا پیش بینی می شود قیمت محصولات تخت در ماه سپتامبر با افزایش همراه باشد.

تصاویر
  • بررسی وضعیت محصولات تخت فولادی در ماه آگوست
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها