Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
نتایج چهارمین جلسه هم اندیشی واحدهای ذوب فولاد تشریح شد
 

نتایج چهارمین جلسه هم اندیشی واحدهای ذوب فولاد تشریح شد

دوشنبه، 19 مهر 1395 | Article Rating

به گزارش استیل ایران، چهارمین جلسه هم اندیشی رسته ذوب و ریخته گری انجمن تولید کنندگان فولاد روز گذشته با حضور 31 شرکت عضو و غیر عضو این انجمن از واحدهای ذوب القایی و قوس الکتریکی برگزار شد.

به گزارش استیل ایران در این جلسه که علاوه بر شرکت های ذوب عضو انجمن حدود 15 واحد ذوب القایی از سراسر کشور حضور داشتند و برای نخستین بار در انجمن حضور یافته بودند، ایجاد گروهی در شبکه های مجازی برای انتقال اطلاعات بین واحدهای ذوب فولاد به تصویب رسید.
بهادر احرامیان عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با بیان اینکه چارچوب ها در رسته ذوب در حال شکل گیری است، در خصوص نتایج این جلسه گفت: در این جلسه  با توجه به خلا اطلاعاتی بین واحدها قرار شد  شد تا جهت شفاف سازی قیمت های شمش، واحدهای تولیدی اطلاعات قیمتی هم در بخش شمش و هم قراضه را از طریق شبکه های مجازی در اختیار انجمن خود قرار دهند و برای ایجاد ثبات در قیمت ها، از تغییر روزانه قیمت خودداری کنند. علاوه بر این قرار شد واحدهای ذوب اطلاعات تولید، فروش و موجودی خود را به انجمن ارائه کنند تا ضمن جمع بندی و ارائه آن به همکاران در جلسات آتی، بر اساس مبنای واقعی اطلاعاتی در خصوص تغییر نرخ شمش و قراضه تصمیم گیری و اقدام شود.

برای مطالعه گزارش مشروح این جلسه اینجا را کلیک کنید

تصاویر
  • نتایج چهارمین جلسه هم اندیشی واحدهای ذوب فولاد تشریح شد
  • نتایج چهارمین جلسه هم اندیشی واحدهای ذوب فولاد تشریح شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها