Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
برای حل مشکل فروآلیاژ باید ذوب آهن اصفهان بدهی خود را پرداخت کند
 

برای حل مشکل فروآلیاژ باید ذوب آهن اصفهان بدهی خود را پرداخت کند

یکشنبه، 02 آبان 1395 | Article Rating

مهندس محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای حل مشکل فروآلیاژ باید ذوب آهن اصفهان بدهی خود را به آن پرداخت کند که این شرکت توسط بخش خصوصی اداره می شود.

وی اضافه کرد: در وزارتخانه این موضوع را مطرح کرده ایم و به ذوب آهن اصفهان نیز انتقال داده شد که مطالبات شرکت فروآلیاژ را پرداخت کنند. در این راستا پیگیر موضوع هستیم.

صفی خانی با اشاره به جلسه ستاد تسهیل گفت: این جلسه ویژه واحدهای ازنا و دورود بود که عمده مشکلات مربوط به 4 واحد صنعتی شهرستان دورود است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خاطرنشان کرد: این واحدها توسط شرکت فارس و خوزستان سرمایه گذاری شده اند و شامل سیمان دورود، فولاد و چدن، بهراد و فارسیت هستند.

وی افزود: باید مدیرعامل فارس و خوزستان تلاش جدی برای رفع مشکل این واحدها داشته باشند. عمده مشکلات آنها در مورد تأمین وثائق بوده و تعهداتی که از قبل داشته اند و انجام نشده است. در آخرین تعهد قرار بود 4 میلیارد تومان به حساب بانک صنعت واریز کنند و مشکل آنها حل شود که هنوز اتفاقی در این رابطه نیفتاده است.

صفی خانی ادامه داد: در همین راستا استاندار مصوب کرد که آنها خود از طریق وزارت تعاون مشکل را حل کنند و 13 طرح نیز بررسی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید تماماً برای رونق تولید و سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی تزریق شده اند، افزود: حتی یک ریال از این پول بابت استمهال هزینه نشده و برای تثبیت اشتغال و ایجاد شغل جدید داده شده است. معوقات گذشته و چک برگشتی به رونق تولید مربوط نیستند.

تصاویر
  • برای حل مشکل فروآلیاژ باید ذوب آهن اصفهان بدهی خود را پرداخت کند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها