Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه 8 آبان در ذوب آهن افتتاح می شود
 

بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه 8 آبان در ذوب آهن افتتاح می شود

ﺳﻪشنبه، 04 آبان 1395 | Article Rating

زرگترين كارخانه ريل خاورميانه و 4 پروژه مهم توليدي و زيست محيطي مهم ديگر در ذوب آهن اصفهان با حضور اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور و جمعي ديگر از مسئولين كشور و استان اصفهان شنبه 8 آبان ماه به بهره برداري مي رسد .

ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور، با همت تلاشگران خود موفق شد، بزرگترین کارخانه تولید ریل خاورمیانه را به منظور تولید این کالای استراتژیک احداث نموده و به بهره برداری برساند . تولید ریل ملی نه تنها صنعت حمل و نقل ریلی کشور را از واردات این محصول بی نیاز می کند ، بلکه با تامین ریل مورد نیاز کشور و توسعه حمل و نقل ، به توسعه زیرساخت های اقتصادی کشور نیز خدمت شایانی می نماید .

در زمان حضور معاون اول رئیس جمهور و سایر مقامات کشوری و استانی در ذوب آهن اصفهان علاوه بر پروژه تولید ریل ملی UIC60‌ UIC54  U33، پروژه احداث ایستگاه ریخته گری  با ظرفیت اسمی یک میلیون تن شمش، پروژه بازسازی و اصلاح غبارگیرهای سیستم تصفیه گاز کنورتور ( که با اجرای آن برای سه کنورتور ذوب آهن ، این شرکت  به صنعت سبز تبدیل می شود )، پروژه گوگردزدایی از چدان مذاب و پروژه انتقال پساب زرین شهر  نیز افتتاح می شود .

گفتنی است، ۲۷ مهر ماه قرارداد ریل ملی با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان امضا شد.

تصاویر
  • بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه 8 آبان در ذوب آهن افتتاح می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها