Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فاز دوم فولاد سفید دشت تا نیمه دوم سال 97 به بهره‌ برداری می رسد
 

فاز دوم فولاد سفید دشت تا نیمه دوم سال 97 به بهره‌ برداری می رسد

چهارشنبه، 19 آبان 1395 | Article Rating

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود فاز دوم فولاد سفید دشت که واحد فولاد سازی یک میلیون تنی است و 70 درصد تجهیزات آن ساخته شده و اسکلت آن نصب شده است، تا نیمه دوم سال 97 به بهره‌برداری برسد.


بهرام سبحانی در مراسم افتتاح واحد احیای مستقیم فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری اظهار کرد: به منظور سرمایه‌گذاری فاز دوم پروزه سفیددشت، به 3000 میلیارد ریال و 70 میلیون یورو اعتبار نیاز است.

وی افزود: کارخانه ورق پوشش دار تاراز نخستین کارخانه تولید ورق گالوانوم در کشور است که در تولید اگزوز خودرو کاربرد داشته و ظرفیت آن 330 هزار تن در سال است. شرکت سرمایه‌گذاری آتیه فولاد نقش جهان و تعاونی مصرف فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاران این پروژه هستند.

سبحانی سرمایه‌گذاری این طرح را 200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این طرح زمینه اشتغال مستقیم 250 نفر و غیر مستقیم 1250 نفر را فراهم می‌کند. استخدامی‌های این کارخانه به جز در پست‌های حساس و کارشناسی، کاملا بومی بوده است.

سبحانی به فاز نخست فولاد سفید دشت اشاره کرد و گفت: ظرفیت این مجتمع 800 هزار تن در سال است که آهن اسفنجی تولید می‌کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: 65 درصد سهام طرح فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری توسط فولاد مبارکه و 35 درصد توسط ایمیدرو خریداری شده است.

تصاویر
  • فاز دوم فولاد سفید دشت تا نیمه دوم سال 97 به بهره‌ برداری می رسد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها