Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
مسیر دشوار صنعت فولاد در رسیدن به ظرفیت 55 میلیون تنی
 

مسیر دشوار صنعت فولاد در رسیدن به ظرفیت 55 میلیون تنی

چهارشنبه، 02 بهمن 1392 | Article Rating
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد رسیدن به تولید 55 میلیون تن فولاد در 10 سال آینده را امکانپذیر دانست و افزود: در صورت برنامه ریزی و فراهم کردن زیرساخت های مناسب تحقق این امر دور از دسترس نیست.
رضا شهرستانی افزود: در کشور ما تمامی امکانات اساسی اعم از انرژی، نیروی انسانی و معادن غنی وجود دارد تنها کافیست با یک مدیریت صحیح از تمام این امکانات به نحو احسنت استفاده کرد کاری که کشور چین چندسالی است عملی کرده و نتایج خوبی نیز برداشت کرده است.
وی افزود: در حال حاضر اگر شرایط سیاسی اجازه دهد و تحریم ها به طور نسبی برداشته شود و بتوانیم ارتباط خوبی با دنیا برقرار کنیم می توانیم خلاء های صنعت فولاد را برطرف کرده و به پیشرفت در آینده امیدوار باشیم.
مدیرعامل شرکت نورد و قطعات فولادی در ادامه اظهار کرد: اگر بخواهیم مثبت بیاندیشم در قسمت هایی از صنعت فولاد مانند نوردسازی و ذوب می توانیم تا چند سال آینده موفق باشیم اما برای رسیدن به موفقیت باید ظرفیت سازی کرد و زنجیره تولید فولاد را تکمیل کرد.
وی یکی از راه های رسیدن به تولید 55 میلیون تن فولاد در 10 سال آینده را همکاری کلیه مسئولین و وزارت خانه ها دانست و تاکید کرد علاوه بر وزارت صنعت که باید پشتیبان صنعت فولاد باشد نیاز به همکاری وزارت راه و همچنین وزارت نیرو نیز در تحقق این امر است.
شهرستانی در پایان خاطر نشان کرد: رسیدن به تولید فولاد و خودکفایی در این صنعت کار سختی نیست اما در حال حاضر با توجه به مشکلات فعلی این صنعت و افراط و تفریط در سیستم مدیریتی صنعت فولاد نمی توان زیاد به رسیدن به این اهدف اظهار امیدواری کرد.
تصاویر
  • مسیر دشوار صنعت فولاد در رسیدن به ظرفیت 55 میلیون تنی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها