Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
احتمال کاهش قیمت‌ها در صورت نبود بودجه‌های عمرانی
 

احتمال کاهش قیمت‌ها در صورت نبود بودجه‌های عمرانی

شنبه، 13 آذر 1395 | Article Rating

رسول خلیفه‌سلطانی ، دبیر انجمن تولید‌کنندگان فولاد نیز درخصوص وضعیت بازار فولاد تا پایان سال‌جاری، گفت: اگر دولت بودجه‌های عمرانی را تزریق کرده و همچنین از طلبکاران مالی خود حمایت کند، شاهد رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود که در این‌صورت سطح تقاضا برای فولاد در سطح کنونی حفظ خواهد شد. 

 

به گفته وی، هم‌اکنون تمامی خریدهای بازار فولاد از سوی تجار در انبارها دپو شده است که در صورت عدم رونق اقتصادی در کشور در ماه‌های پایانی سال احتمال کاهش قیمت فولاد دور از انتظار نخواهد بود. 

 

دبیر انجمن تولید‌کنندگان فولاد تصریح کرد: از آنجا که فصل نخست سال 96 نیز از شرایط سال 95 تبعیت خواهد کرد از این‌رو باید رونقی در بازار ایجاد شود تا حجم تقاضا در بازار فولاد در این مدت نیز حفظ شود. 

 

وی فصل سرما را از عوامل اساسی بازدارنده رونق بازار فولاد طی سه ماه پایانی سال دانست و خاطرنشان کرد: در صورت کاهش قیمت نفت نیز نمی‌توان در مدت یاد شده شاهد رونق در بازار داخلی فولاد بود.

 

خلیفه‌سلطانی درخصوص تاثیر سیاست‌های اقتصادی کلان دولت جدید آمریکا بر رونق بازار داخلی، تاکید کرد: به دلیل «بعد مسافت» اجرای سیاست‌های این کشور نمی‌تواند بر بازار داخل تاثیر‌گذار باشد چراکه تولید فولاد در آمریکا سالانه حدود 100 میلیون تن است و بخش بزرگی از این تولید در داخل آن کشور مصرف می‌شود.

 

تصاویر
  • احتمال کاهش قیمت‌ها در صورت نبود بودجه‌های عمرانی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها