Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
استفاده فولاد اکسین از نیرو ها و شرکت های بومی استان خوزستان
 

استفاده فولاد اکسین از نیرو ها و شرکت های بومی استان خوزستان

ﺳﻪشنبه، 16 آذر 1395 | Article Rating

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این نیروهای بومی در شرکت فولاد اکسین بسیار خوب ارزیابی شده‌اند و از تمام این نیروهای بومی استفاده خواهیم کرد.

عبدالرضا محمدپور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: در ارتباط با بحث‌های خدماتی و فعالیت‌هایی که امکان برون‌سپاری آن‌ها وجود دارد، قطعاً از خدمات و امکانات درون استان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: هر نوع فعالیتی که امکان سپردن آن به درون استان باشد و خوزستان توان انجام آن را داشته باشد به استان خواهیم سپرد.

محمدپور تصریح کرد: در صورت وجود شرایط برابر بین شرکت‌های داخل استان و خارج استان اولویت خرید و استفاده از خدمات با شرکت‌های دورن استان است و حتی اگر شرکت‌های بومی استان از شرایط پایین‌تری نسبت به شرکت‌های غیر بومی برخوردار باشند، ما با استفاده از اختیارات مدیریتی آن‌ها در اولویت قرار می‌دهیم.

وی در خصوص استفاده از نیروهای بومی خوزستان در شرکت فولاد اکسین گفت: این نیروهای بومی در شرکت فولاد اکسین بسیار خوب ارزیابی شده‌اند و از تمام این نیروهای بومی برای بحث‌های فنی و خدماتی شرکت استفاده خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان خاطرنشان کرد: خدمات و نیروی انسانی از درون استان تأمین خواهد شد و فقط در شرایطی که خدمات مورد نظر در درون استان وجود نداشته باشد، مجبور هستیم آن را از خارج استان تأمین کنیم.

تصاویر
  • استفاده فولاد اکسین از نیرو ها و شرکت های بومی استان خوزستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها