Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
اولویت همکاری فولاد مبارکه، شرکت‌های سازنده داخلی است
 

اولویت همکاری فولاد مبارکه، شرکت‌های سازنده داخلی است

چهارشنبه، 24 آذر 1395 | Article Rating

مديرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در جلسه کميته مديريت اين شرکت گفت: در جريان اجراي طرح‌هاي توسعه، استفاده از توانمندي شرکت‌هاي سازنده داخلي بايد در اولويت باشد.


بهرام سبحاني گفت: در شرايط کنوني شرکت‌هاي خارجي متعددي درخواست همکاري با فولاد مبارکه را دارند، اما همانگونه که پيش از اين هم تاکيد شده بايد همکاري با آنها به گونه اي باشد تا چنانچه توانمندي ساخت هرگونه تجهيز يا احداث در کشور باشد، شرکت‌هاي داخلي در اولويت باشند.


وي افزود: در عين حال بايد اگر نياز به واردات باشد، حتما انتقال دانش فني در اين فرآيند انجام شود.


مديرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به نتايج مميزي خارجي سيستم هاي مديريت يکپارچه فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: نتايج اين مميزي در هر بخش بايد به دقت بررسي شود؛ در عين حال در نظر داشته باشيم اين فرآيند در سازمان‌هاي متعالي پاياني ندارد، بنابراين بايد به ويژه در مباحث ايمني، محيط زيست و به‌طور کلي کنترل‌ها، همچنان با نظارت بهتري شرکت را براي دريافت بهترين نتايج و امتيازات در هنگام بازرسي‌ها و مميزي‌ها آماده کنيم. 


سبحاني با اشاره به عملکرد شرکت در هشت ماه‌گذشته تاکيد کرد: بايد به‌طور جدي‌تري برنامه‌هاي توليد، بهبود کمي و کيفي مستمر را در دستور کار قرار دهيم؛ همچنين شاخص‌ها را در حد قابل قبول و واقعي آنها ارتقا دهيم. 


وي با تاکيد بر اينکه در حال حاضر براي تامين مواد اوليه مورد نياز صنعت فولاد از داخل کشور، اقدامات خوبي انجام شده و بسياري از مشکلات توليد به واسطه ناخالصي‌هاي موجود در مواد اوليه خارجي مرتفع شده است، افزود: با وجود شرايط بسيار خوب فعلي بايد شرکت را با چابک‌سازي بيشتري در مسير دستيابي به اهداف خود ياري کنيم.

تصاویر
  • اولویت همکاری فولاد مبارکه، شرکت‌های سازنده داخلی است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها