Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش تولید مجتمع فولاد غرب آسیا به 20 هزار تن در ماه
 

افزایش تولید مجتمع فولاد غرب آسیا به 20 هزار تن در ماه

ﺳﻪشنبه، 30 آذر 1395 | Article Rating

 

 جشن افزایش تولید مجتمع فولاد غرب آسیا به 20 هزار تن در ماه با حضور رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت ، استاندار قم و مدیران اجرایی در این مجتمع برگزار شد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به حل مشکلات مالیاتی این واحد صنعتی گفت : تقسیط بدهی های این مجتمع و بخشودگی بخشی از سود بانکی کمک قابل توجهی در رونق وافزایش تولیدات این شرکت داشته است.
ذاکری با اشاره به مشکلات مالیات ازرش افزوده وبخشودگی جرایم مالیاتی تصریح کرد : در این زمینه عنایت و پیگیری های رییس محترم مجلس شورای اسلامی و مهندس صادقی استاندار پرتلاش استان قم خیلی موثر بوده است. 
وی با اشاره به پیش بینی تولید 30 هزار تنی این واحد تا دهه فجر امسال افزود: در تلاش هستیم تا خط اعتباری این شرکت تا سقف 200 میلیارد تومان افزایش یابد و این شرکت اخیرا موفق به راه اندازی خطوط شستشو ECL  و برش طولی ورق گردید است که این امر گامی بسوی افزایش کیفیت ورقهای تولید می باشد.
ذاکری با بیان اینکه تولید این شرکت به کمتر از 5 هزار تن درماه رسیده بود افزود: آنچه نجات بخش چرخه تولید این واحد صنعتی بوده است هم افزایی مدیریت صحیح دولتی وبخش خصوصی وتدبیر برای رفع موانع تولید از جمله مواد اولیه وسرمایه در گردش است نکته ای که در بسیاری از واحد های صنعتی کشور قابل اجرا می باشد  
وی با اشاره به  تفاهم نامه ای که  با فولاد مبارکه برای تامین 25  هزار تن کلاف گرم برای شرکت فولاد غرب صورت گرفته است افزود :  با شرایط جاری و افزایش تولید این شرکت، باید این عدد افزایش یابد.
در ادامه این مراسم سلیمانی مدیر عامل مجتمع فولاد غرب آسیا گزارشی از وضعیت قبلی وافزایش تولید این شرکت ارائه نمود واظهار داشت: تعداد 420 نفر در این شرکت اشتغال دارند و با روند جدید و افزایش تولید وپیش فروش کالاهای تولید و افزایش ظرفیت تولید به 30 هزار تن در ماه تا دهه فجر امسال 50 نفر نیروی جوان متخصص جذب خواهند شد.
در پایان این مراسم درمانگاه و واحد HSEE  این شرکت نیز افتتاح شد.

تصاویر
  • افزایش تولید مجتمع فولاد غرب آسیا به 20 هزار تن در ماه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها