Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
عملکرد مثبت دولت یازدهم در صنعت فولاد
 

عملکرد مثبت دولت یازدهم در صنعت فولاد

یکشنبه، 06 بهمن 1392 | Article Rating
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد وضعیت مناسب تولید فولاد ایران ظرف سال های 1384 تا 1390 را از دلایل کسب رتبه نخست تولید فولاد در خاورمیانه میانه دانست.
احمد دنیانور افزود: در سال های گذشته سرمایه گذاری های خوبی در زمینه فولادسازی کشور صورت گرفت و تعداد زیادی از طرح های فولادی ارائه شده توسط فولادسازان به تصویب دولت رسید و موفقیت های بسیاری در این صنعت حاصل شد..
وی افزود: هم اکنون شاهد تلاش دولت جدید در زمینه تامین مواد اولیه برای صنعت فولاد هستیم و این امر را می توان بهترین عملکرد این دولت خواند زیرا ما در سال های گذشته با کمبود مواد اولیه مواجه بودیم و این مشکل تا به امروز هم وجود داشته است و از اصلی ترین دغدغه های فعالان این صنعت به شمار می رود.
مدیر عامل فولاد جنوب بیان کرد: با برداشتن موانع و مشکلات صنعت فولاد ایران آینده روشنی در انتظار این صنعت است و دولت می تواند با یک برنامه ریزی 2 ساله این صنعت را در تامین مواد اولیه به خودکفایی برساند.
دنیا نور در پایان افزود: کسب عنوان پانزدهمین فولادساز بزرگ جهان در سال 2013 نشان از پتانسیل بالای صنعت فولاد ایران دارد و می توان با یک برنامه ریزی کارشناسانه این رتبه را یک رقمی کرد. 
تصاویر
  • عملکرد مثبت دولت یازدهم در صنعت فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها