Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
گزارش ذوب آهن به فرابورس در پی اعلام قیمت های جدید زغال سنگ
 

گزارش ذوب آهن به فرابورس در پی اعلام قیمت های جدید زغال سنگ

شنبه، 25 دی 1395 | Article Rating

مدیرعامل شرکت ذوب آهن با ارسال نامه‌ای به اداره نظارت بر ناشران فرابورس و اوراق بهادار، خبر از تصویب قیمت جدید خرید کنسانتره زغال سنگ، افزایش هزینه ناشی از تغییر نرخ زغال سنگ در بودجه ۹۵ و ارایه گزارش اصلاحی ۹ ماهه داد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص افزایش نرخ زغال سنگ و اصلاح بودجه توضیحاتی ارایه داد.

شرکت ذوب آهن اصفهان که همچنان افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را پیگیری می‌کند و طی روزهای اخیر با رشد نسبی قیمت نیز مواجه شده، از تصویب قیمت جدید خرید کنسانتره زغال سنگ، افزایش هزینه ناشی از تغییر نرخ زغال سنگ در بودجه ۹۵ و ارایه گزارش اصلاحی ۹ ماهه خبر داد.

در این رابطه احمد صادقی، مدیرعامل این شرکت فرابورسی با ارسال نامه‌ای به سازمان بورس، توضیحاتی در پاسخ به نامه‌های این سازمان در تاریخ ۷ و ۸ دی ماه ۹۵ به شرح زیر ارایه داده است:

۱- در خصوص صورتجلسه بررسی کنسانتره زغال سنگ توسط ذوب آهن اصفهان، قیمت جدید در جلسه هیات مدیره شرکت در تاریخ ۱۵ دی ماه ۹۵ مورد تصویب قرار گرفت و از ابتدای سال ۱۳۹۵ لازم‌الاجرا شده است. بدیهی است افزایش هزینه ناشی از تغییر نرخ زغال سنگ در اصلاحیه بودجه ۱۳۹۵ ارایه خواهد شد.

۲- در خصوص پوشش مقدار و مبلغ فروش سال ۹۵، پس از تهیه صورت‌های مالی ۹ ماهه و مشخص شدن عملکرد شرکت نسبت به اصلاح پیش بینی‌ها بر اساس عملکرد ۹ ماهه، در صورت لزوم گزارش بودجه اصلاحی جهت اطلاع سهامداران ارایه خواهد شد.

تصاویر
  • گزارش ذوب آهن به فرابورس در پی اعلام قیمت های جدید زغال سنگ
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها