Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
توضیح "فولاد مبارکه"درباره تعدیل ۱۹درصدی
 

توضیح "فولاد مبارکه"درباره تعدیل ۱۹درصدی

یکشنبه، 26 دی 1395 | Article Rating

معاون اقتصادی و مالی فولادمبارکه درباره تعدیل سود ۱۹ درصدی هر سهم در عملکرد ۹ ماهه توضیح و گفت: با توجه به سرمایه گذاری ۳.۵ هزار میلیارد تومانی در طرح های توسعه، ظرفیت های تولیدی و سودآوری شرکت افزوده خواهد شد.

امیرحسین نادری دربارع تعدیل سود 19 درصدی هر سهم فولادمبارکه درعملکرد 9 ماهه و افزایش سود هر سهم از 139 به 165 ریال اظهار داشت: این شرکت طی 9 ماه سال جاری توانست 4.414 هزار تن انواع محصولات گرم و سرد و پوشش دار تولید کند که معادل 74 درصد پیش بینی کل سال است. همچنین طی این مدت 4702 هزار تن محصول به ارزش بیش از 7.2 هزار میلیارد تومان به فروش رسید که 73 درصد پیش بینی فروش سال 95 را پوشش می دهد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا پایان آذر، سود خالص شرکت پس از کسر تمامی هزینه ها شرکت به بیش از هزار و 51 میلیارد تومان رسید که معادل تحقق 85 درصدی سود پیش بینی شده سال 95 است.

معاون اقتصادی و مالی فولادمبارکه اصفهان تصریح کرد: با توجه به عملکرد موفق شرکت در فروش محصولات و تحویل محصولات در 9 ماهه که بیش از کل تحویل محصول در سال 94 بوده ، پیش بینی می شود در صورت ثبات قیمت ها، شرکت بتواند تا پایان سال به طور کامل مقدار برنامه ارائه شده را پوشش دهد.

نادری به طرح های توسعه بزرگترین شرکت بورس از لحاظ سرمایه اسمی ( با 7.5 هزار میلیارد تومان) اشاره و تصریح کرد: مبلغ سرمایه گذاری در طرح های توسعه و پیش پرداخت های سرمایه ای تا پایان شهریورماه سال جاری بیش از 3500 میلیارد تومان بوده که با راه اندازی طرح های توسعه گروه فولاد مبارکه از جمله ماشین ریخته گری شماره 5 در راستای افزایش تولید و توازن زنجیره تولید گروه و بهره برداری از این طرح ها، ظرفیت های تولیدی و سودآوری شرکت افزوده خواهد شد.


تصاویر
  • توضیح "فولاد مبارکه"درباره تعدیل ۱۹درصدی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها