Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 پیشرفت 75 درصدی واحد گندله سازی مادکوش منطقه اقتصادی خلیج فارس
 

پیشرفت 75 درصدی واحد گندله سازی مادکوش منطقه اقتصادی خلیج فارس

شنبه، 02 بهمن 1395 | Article Rating

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: پروژه واحد گندله سازی مادکوش در منطقه اقتصادی خلیج فارس ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حسین ابویی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با حضور و بازدید از پروژه گندله سازی مادکوش اظهار داشت: در احداث و تکمیل پروژه های صنعتی کشور اولویت با استفاده از توان داخلی و توجه به افزایش اشتغال نیروهای انسانی در آن منطقه است.

وی بیان داشت: در تمام طرح های صنعتی که با مشارکت کشورهای خارجی در کشور انجام می شود ارجحیت با تولید داخلی و به کارگیری نیروهای متخصص و نیروی انسانی داخلی است.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت به روند احداث و تکمیل واحد گندله سازی مادکوش در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس اشاره داشت و افزود: این پروژه با توجه به شرایط موجود پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم شهریورماه سال آینده به بهره برداری برسد.

ابویی ادامه داد: این پروژه 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پس از واردات تجهیزات از کشور طرف قرارداد نصب و مراحل تست و بهره برداری آغاز می شود.

وی گفت: واحد گندله سازی مادکوش با ظرفیت 2.5 میلیون تن به صورت مشترک توسط پیمانکار داخلی و یک شرکت چینی برای تامین مواد اولیه صنایع فولاد احداث می شود.

گفتنی است معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در این بازدید از شرکت صبافولاد و کشتی سازی نیز بازدید می کند.


تصاویر
  •  پیشرفت 75 درصدی واحد گندله سازی مادکوش منطقه اقتصادی خلیج فارس
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها