Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

انصراف اعضای اتاق بازرگانی از دریافت یارانه

ﺳﻪشنبه، 08 بهمن 1392 | Article Rating
رئیس اتاق بازرگانی ایران از انصراف اعضای اتاق‌های بازرگانی در سراسر کشور خبر داد و گفت: سبد کالا باید یک سیاست موقت باشد و دولت برنامه‌ریزی بلندمدت اقتصادی را باید جایگزین آن کند.

به گزارش فارس، غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهارداشت: همزمان با روز نیکوکاری، فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی اولین همایش نیکوکاری و فعالان اقتصادی را درر روز 14 اسفندماه برگزار می‌کنند که هدف از برگزاری این همایش، توسعه فرهنگ نیکوکاری، پیدا کردن راه‌های تبدیل اعانه به کمک به افراد ناتوان است.

وی افزود: اولویت اول در این کار توسعه فرهنگ کارآفرینی در نقاط محروم و اولویت دوم آموزش در این نقاط است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران در این نشست در مورد انصراف فعالان اقتصادی از دریافت یارانه گفت: بسیاری از اعضای اتاق‌های بازرگانی در سراسر کشور به طور داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف داده‌اند و این جریان همچنان ادامه دارد.

شافعی افزود: اعضای اتاق بازرگانی خواسته اند تا انصراف از یارانه‌ها در حمایت از تولید لحاظ شود.

وی در خصوص تاثیرات توافق ژنو گفت: پس از 20 ژانویه که توافقات ژنو به صورت رسمی آغاز شده است، شاهد گشایش‌هایی در بخش حمل و نقل، بیمه و بانک هستیم.

شافعی افزود: بسیاری از کشورها برای برقراری ارتباط اقتصادی به دنبال سهم جدید در بازار ایران هستند و اخیراً توافقاتی با کشورهای سوئیس، مکزیک، آلمان و انگلیس صورت گرفته است. همچنین گروه‌های بزرگ تجاری از کشورهای فرانسه، هند و بلژیک تقاضای برقراری ارتباط تجاری با ایران را داده‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: 20 بهمن ماه هیأت بزرگ تجار ایرانی و فعالان اقتصادی به اندونزی اعزام می‌شوند.

وی افزود: سبد کالا باید یک سیاست موقت باشد و دولت در این خصوص باید به فکر برنامه بلند مدت اقتصادی باشد.

در ادامه سید مصطفی صفوی اظهارداشت: در همایش نیکوکاری و فعالان اقتصادی 3 پانل بررسی نیکوکاری در اسلام و سایر ادیان، مسئولیت اجتماعی فعالان اقتصادی و نیکوکاری در جوامع و سازمان‌های بین‌المللی مورد بحث و بررسی فعالان اقتصادی قرار می‌گیرد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها