Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
مهم‌ترین مشکل پروژه فولاد مکران را گشایش ال‌سی است
 

مهم‌ترین مشکل پروژه فولاد مکران را گشایش ال‌سی است

شنبه، 16 بهمن 1395 | Article Rating

مدیرعامل شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک)، مهم‌ترین مشکل پروژه پروژه فولاد مکران را گشایش ال‌سی  دانست.

علی‌ همت توضیح داد: درباره آخرین وضعیت اجرای پروژه فولاد مکران اظهار کرد: کارهای اجرایی در پروژه فولاد مکران آغاز شده است. در حال حاضر مشکل اساسی در این پروژه بحث ال‌سی است که همچنان گشایش نیافته و کارفرما شدیدا این موضوع را پیگیری می‌کند. البته خبرهای خوبی در این زمینه داده شده اما بحث گشایش ال‌سی بطورکامل به کارفرما مربوط می‌شود.

همت افزود: برای جلوگیری از توقف کار، فعالیت در قسمت‌های زمان‌بر همچون ساخت کوره‌ها شروع شده است. بطورکلی قرارداد در حوزه کوره‌ها بسته و کار ساخت شروع شده اما تا زمان گشایش ال‌سی برخی اقدامات با منابع داخلی کارفرما انجام می‌شود. امیدوار هستیم هرچه سریع‌تر ال سی این پروژه باز شود.

بی‌تردید تا زمانی که ال‌سی باز نشود نمی‌توان انتظار چندانی از پیشرفت پروژه‌ها داشت. مدیرعامل شرکت ایریتک در این باره گفت: در این حالت باید از منابع صندوق توسعه ملی و یا منابع داخلی سهام‌داران استفاده شود.

همت با اشاره به مطالعات پوسکو در منطقه چابهار برای اجرای پروژه فولادسازی اظهار کرد: مطالعات فنی اقتصادی در حال نهایی شدن است و قرار است با روش جدید فاینکس در این منطقه شروع به کار کنند. در این زمینه تقریبا FS داخلی به زودی آماده می‌شود. امیدواریم در این زمینه در آینده نزدیک تصمیماتی گرفته شود. 

تصاویر
  • مهم‌ترین مشکل پروژه فولاد مکران را گشایش ال‌سی است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها