Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کاهش 20 درصدی تولید فولاد خراسان در خط نورد
 

کاهش 20 درصدی تولید فولاد خراسان در خط نورد

چهارشنبه، 20 بهمن 1395 | Article Rating

مجتمع فولاد خراسان در راستای حمایت از بازار داخل و حمایت از عرضه کنندگان، کاهش 20 درصدی تولید در خط نورد را شروع کرد. همچنین این شرکت، به منظور توسعه صادرات در بازارهای هدف، تخفیف و مشوق هایی را به زودی در دست اجرا دارد.

فولاد خراسان به منظور اجراى تصمیمات جلسه هفته جارى با واحدهاى فولادى رسته نورد و همچنین جلوگیرى از افزایش دپوى محصولات در انبار و کمک به تنظیم بازار، این شرکت از سه شنبه هفته جارى (امروز) تا اطلاع ثانوى کاهش ٢٠ در صدى در خط تولید نورد را به عنوان یک واکنش منطقى و اقتصادى به شرایط بازار در دستور کار قرار داد و این روند در هفته هاى آتى و تا مادامیکه موجودى انبار به یک سطح قابل قبول نرسد کماکان ادامه خواهد داشت.

مهندس سید حسین احمدی، مدیرعامل فولاد خراسان ضمن اعلام این خبر گفت: هم اکنون بالغ بر ٢۵ درصد موجودى انبار متعلق به مشتریانى است که به دلیل خرید با نرخ هاى هفته هاى پیشین و افت غیرمنطقى قیمت های ناشى از رقابت هاى منفى در بازار متاسفانه قادر به حمل و عرضه آن نمی باشند؛ لذا منصفانه نیست که در قبال سرنوشت ذینفعان خود بى تفاوت باشیم.

مهندس احمدى تصریح کردند: استراتژى توسعه صادرات و دستیابى به بازارهاى هدف به منظور برون رفت از شرایط بازار داخلى با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه و بکارگیرى مشوق هاى لازم از جمله تقبل بخش قابل توجهى از هزینه حمل تا مقاصد صادراتى جدید با جدیت در دستور کار قرار گرفته که این مشوق هاى صادراتى و تخفیفات تا مرز قیمت تمام شده محصولات قابلیت اعمال خواهد داشت.

وی در ادامه توضیح دادند: تا کنون محصولات شرکت به کشورهاى افغانستان، پاکستان، ترکمنستان عراق وکویت صادر می شده است ولى به دلیل کیفیت تولید و تکنولوژى اروپایى که فولاد خراسان دارد قابلیت صدور تا کشورهاى عربى و افریقا را هم داریم.

مدیرعامل فولاد خرسان  ضمن ابراز امیدوارى از تعاملات بسیار خوبى که در این دوره با تدبیر و برنامه ریزى انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران بین تولیدکنندگان رسته هاى مختلف ایجاد شده است گفت: انتظار داریم در امر مدیریت بازار عرضه و تقاضا تا رسیدن به شرایط متعارف و اجتناب از هر گونه افراط و تفریط در نوسانات قیمت ها همه اعضای محترم به جمع بندى جلسات هم اندیشى و تصمیماتی که اتخاذ می شود صادقانه پایبند باشند.

تصاویر
  • کاهش 20 درصدی تولید فولاد خراسان در خط نورد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها