Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
برنامه ای برای تامین کل ورق مورد نیاز خودروسازان داریم
 

برنامه ای برای تامین کل ورق مورد نیاز خودروسازان داریم

پنجشنبه، 28 بهمن 1395 | Article Rating

ورق خودرو در نظر دارد با اصلاحاتی در خط تولید کارخانه، به گریدهای آلیاژی پیوسته و ورق بدنه اتومبیل دست پیدا کند.

اصغر اسماعیلی، مدیرعامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برنامه ما، تامین کل ورق مورد نیاز خودروسازان است؛ در خصوص طرح استفاده از ورق های گالوانیزه به جای ورق سرد توسط خودروسازان گفت: حدود ۱.۵ سالی است که این طرح در حال انجام است. در سال ۹۴ بالغ بر ۴۰ هزار تن ورق گالوانیزه در هیمن راستا به خودروسازان تحویل داده شد تا در بدنه خودروها استفاده نمایند.

مدیرعامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری افزود: پیش از تولید این نوع ورق در داخل، ورق مورد نیاز خودروسازان از طریق واردات تامین می شد اما گریدهای مختلف با استانداردهای مورد تایید خودروسازان در کارخانه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تولید گردید و مورد قبول آنها قرار گرفت تاجایی که ثبت سفارش های خارجی خود را لغو کردند.

اسماعیلی رشد تحویل ورق تولیدی به خودروسازان را در سال جاری نسبت به سال ۹۴ را ۲۵ درصد عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال میزان ورق تحویل داده شده به خودروسازان از مرز ۵۰ هزار تن بگذرد. تا سال ۲۰۱۸ نیز باتوجه به تولیدات جدید خودروسازان تولید ورق از مرز ۱۰۰ هزار تن خواهد گذشت و تلاش خواهیم کرد علاوه بر بدنه خودرو، کل قطعاتی داخلی که گالوانیزه است را از تولیدات داخل استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ورق خودرو در حال حاضر بخش اعظم نیاز خودروسازان را تامین می کند و از اینرو به دنبال افزایش تولیداتمان هستیم.

مدیرعامل ورق خودرو چهارمحال این خبر را نیز به خوانندگان داد که تا اوایل سال ۹۷ اصلاحاتی در خط تولید این کارخانه ایجاد خواهد شد تا بتوانیم گریدهای آلیاژی پیشرفته را تولید کنیم و به تولید ورق بدنه اتومبیل هم دست یابیم.

تصاویر
  • برنامه ای برای تامین کل ورق مورد نیاز خودروسازان داریم
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها