Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش 54 درصدی سود خالص غول فولادی
 

افزایش 54 درصدی سود خالص غول فولادی

شنبه، 07 اسفند 1395 | Article Rating

فولاد مبارکه در بودجه پیش‌بینی سال 96 خود با رشد 21 درصدی مبلغ فروش و رساندن آن به عدد 11 هزار میلیارد تومان، رشد 21 درصدی بهای تمام‌شده و مدیریت هزینه‌های عمومی، سود خود را با 54 درصد رشد پیش‌بینی کرده است.

با فرا رسیدن ماه پایانی سال، تدوین استراتژی و اعلام برنامه‌های سود سال بعد در دستور کار شرکت‌های بورسی قرار می‌گیرد.

بر همین اساس، بهرام سبحانی با اشاره به برنامه اصلی فولاد مبارکه در سال بعد گفت: اولویت اصلی شرکت در سال آتی، مدیریت هزینه در همه بخش‌ها است تا بتوان با کنترل قیمت تمام‌شده، رقابت‌پذیری محصولات را خصوصاً در برابر تولیدکنندگان خارجی افزایش داد و رضایت مشتری را حاصل کرد.

وی با اولویت دادن به تأمین نیاز داخلی در بازاریابی و فروش فولاد مبارکه اظهار داشت: هدف اصلی گروه فولاد مبارکه باید تأمین نیاز بازار داخل در کنار حفظ بازارهای صادراتی، تولید کیفی، کاهش ضایعات تولید، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و استفاده از توان تولید شرکت‌های زیرمجموعه شرکت جهت بازگشت سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده باشد.

فولاد مبارکه در بودجه پیش‌بینی سال 96 خود با رشد 21 درصدی مبلغ فروش و رساندن آن به عدد 11 هزار میلیارد تومان، رشد 21 درصدی بهای تمام‌شده و مدیریت هزینه‌های عمومی، سود خود را با 54 درصد رشد پیش‌بینی نموده است.

در گزارش جدید فولاد مبارکه، سود هر سهم 253 ریال اعلام‌شده و شرکت در مفروضات گزارش خود، قیمت شمش را هزار و 400 تومان و دلار را 3 هزار و 800 تومان فرض کرده است.

پیش‌بینی شرکت در مورد میزان فروش نیز، تحقق 5.3 میلیون تن فروش داخلی و 1.7 میلیون تن فروش خارجی است که همچنان، محصولات گرم، بیشترین سهم را در فروش داخل و خارج به خود اختصاص خواهند داد.

تصاویر
  • افزایش 54 درصدی سود خالص غول فولادی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها