Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فولاد سبا در کنار فولاد مبارکه «سبا» شد
 

فولاد سبا در کنار فولاد مبارکه «سبا» شد

چهارشنبه، 25 اسفند 1395 | Article Rating

 دکتر سبحانی درخصوص موضوع مطرح شده درباره واگذاری فولاد سبا به ذوب آهن اصفهان گفت: این موضوعی نیست که مدیران شرکت ها در مورد آن تصمیم گیری کنند. ذوب آهن اصفهان همانند فولاد مبارکه اصفهان یک شرکت سهامی عام و بورسی است و چنانچه ذوب آهن بخواهد سهامدار فولاد مبارکه شود باید سهام آن را بخرد.

این عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان افزود: همچنین اگر ذوب آهن در نظر دارد قسمتی از فولاد مبارکه را در اختیار بگیرد، این مسئله شرایط خاصی را می طلبد و بایستی در مجمع تصویب گردد و سهامداران دو طرف به یک جمعبندی و رضایت جهت واگذاری برسند.

سبحانی این موضوع را خاطرنشان کرد که نه این اتفاق خواهد افتاد و نه به صلاح است که چنین اتفاقی رخ دهد و سبا از فولاد مبارکه جدا شود.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان تاکید کرد: فولاد سبا در کنار فولاد مبارکه «سبا» شد. کما اینکه ذوب آهن با ظرفیت اسمی ۳.۶ میلیون تنی در حال حاضر ظرفیت خالی دارد و می تواند در راستای به ظرفیت رسیدن خود گام بردارد. چراکه سرمایه گذاری ها در این بخش انجام شده و نیاز به سرمایه جدید ندارد.

سبحانی تصریح کرد: به عنوان یک کارشناس موضوع انتقال سبا را منطقی نمی دانم و معتقدم ذوب آهن به جای اینکه تصور کند با واگذاری سبا تمامی مشکلاتش حل می گردد می تواند به منظور رسیدن به سوددهی، ظرفیت تولید خود را بالا ببرد.

دکتر بهرام سبحانی، قبل از این نیز با بیان اینکه فولاد سبا، در حال حاضر ورق های نازک و عمدتا ۲ میلی متر تولید می کند، خبر داد این شرکت هم اکنون در حال اجرای طرح توسعه ای خود است و این طرح توسعه در سال آینده به صورت رسمی افتتاح می شود.

تصاویر
  • فولاد سبا در کنار فولاد مبارکه «سبا» شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها