Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فاز نخست کارخانه فولاد دزفول امروز به بهره برداری می رسد
 

فاز نخست کارخانه فولاد دزفول امروز به بهره برداری می رسد

چهارشنبه، 16 فروردین 1396 | Article Rating

فاز نخست کارخانه فولاد به همراه 2 طرح تولیدی دیگر در دزفول عصر امروز چهارشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت راه اندازی می شود.

حبیب اله آصفی، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت،معدن و تجارت عصر امروز از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان می شوند. وی اظهار داشت: در این سفر علاوه بر کارخانه فولاد، طرح توسعه کارخانه تولید قارچ و خط تولید کارخانه روغن دزفول به بهره برداری خواهند رسید. آصفی تصریح کرد: روز پنجشنبه نیز با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی عملیات اجرایی پالایشگاه دزفول، نیروگاه سیکل ترکیبی و طرح 50 هکتاری آبزی پروری دزفول کلنگ زنی آغاز می شود. 

کارخانه فولاد دزفول به عنوان یکی از واحدهای بزرگ صنعتی شمال خوزستان در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع احداث شده است. ظرفیت تولید این کارخانه سالانه بیش از1.5 میلیون تن فولاد و میزان سرمایه این مجتمع 13 هزار میلیارد ریال می باشد.
با راه اندازی کامل این کارخانه که دارای مجوز زیست محیطی است زمینه اشتغال بیش از 1 هزار نفر بطور مستقیم و 3 هزار نفر به طور غیرمستقیم فراهم خواهد شد.

تصاویر
  • فاز نخست کارخانه فولاد دزفول امروز به بهره برداری می رسد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها