Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
سمینار یک روزه  آموزش مدرنترین روشهای  جدید بازاریابی و صادرات فولاد برگزار می شود
 

سمینار یک روزه آموزش مدرنترین روشهای جدید بازاریابی و صادرات فولاد برگزار می شود

یکشنبه، 27 فروردین 1396 | Article Rating

سمینار یک روزه  آموزش مدرنترین روشهای  جدید بازاریابی و صادرات فولاد و مواد اولیه 10 اردیبهشت امسال برگزار می شود.
سمینار یک روزه مدرنترین روشهای  روز بازاریابی و فروش فولاد و مواد اولیه 10 اردیبهشت امسال در هتل کوثر تهران به مدت یک روز برگزار می شود.
در این سمینار یک روزه روشهای جدید بازاریابی در جهان توسط دو شرکت استم کور  و ام سون متالز به تولیدکنندگان  ، تجار فولاد و مواد اولیه انتقال داده می شود.
با توجه به اینکه ایران کشوری معدنی و برخوردار از انرژی فراوان  است برنامه دارد تا تولید فولاد و صنایع بالا دستی آن را به سرعت توسعه دهد.
در این خصوص لازم است تا تولید کنندگان و فعالان اقتصادی به خصوص تجار با آخرین روش های تجارت روز دنیا در این حوزه آشنا شوند.
در این خصوص موسسه استیل پرایس برنامه دارد تا 10 اردیبهشت امسال اولین سمینار مدرنترین روشهای بازاریابی و صادرات فولاد و مواد اولیه را با  دو تن از برجسته ترین اساتید بازاریابی دنیا از شرکت های استمکور  و ام سون متالز در تهران برگزار کند.
این سمینار بهترین فرصت برای تولید کنندگان فولاد و سنگ آهن است تا با حضور فعال به روشهای جدید بازاریابی دنیا در حوزه فولاد و معدن آشنا شوند.
محورهایی سمینار شامل.

١ -  حجم و ارزش بازار فولاد ایران و جهان
٢ -  چگونگی انتخاب و ورود به بازارهای هدف
٣ - بخش بندی بازارها یا ماركت سگمنتیشن
٤ - اهمیت و چگونگی استفاده از ابزار نمایشگاه ها و همایش ها
٥ – ارتباط ، قیمت گذاری ، قرارداد و تحویل كالای صادراتی

 شرکت استمکور که برای انتقال دانش بازارایابی فولاد و مواد اولیه به ایران می آید  نامی آشنا در صنعت فولاد و مواد اولیه جهان است و بخش عمده سهام این شركت انگلیسی در اكتبر سال ٢٠١٥ توسط شركت مالی آپولو نیویورك خریداری شد . در این سمینار آقای فیلیپ ادموندز با بیش از ٢٥ سال سابقه تجارت بین الملل بویژه در بازارهای اروپایی كه از بنیانگذاران و زبده ترین مدیران بازاریابی و فروش انگلیسی و مؤسس شركت ام سون متالز هستند تجربیات كاربردی خود را بواسطه هماهنگی یكی از مدیران ایرانی همكار در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد  . 

تصاویر
  • سمینار یک روزه  آموزش مدرنترین روشهای  جدید بازاریابی و صادرات فولاد برگزار می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها