Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بهره برداری از بخش نورد فولاد ازنا در سال ۹۷
 

بهره برداری از بخش نورد فولاد ازنا در سال ۹۷

چهارشنبه، 06 اردیبهشت 1396 | Article Rating

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۸۵ درصد تجهیزات خارجی بخش نورد فولاد ازنا وارد شده و این طرح اواسط سال ۹۷  به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا نعمت‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تجهیزات بخش داخلی فولاد ازنا سفارش شده است اظهار داشت: طرح فولاد ازنا حدود هشت سال متوقف بود که مشکلات مالی این کارخانه برطرف و ماشین آلات مورد نیاز آن به تدریج وارد کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه سایر تجهیزات این کارخانه در گمرک است و بخشی دیگر در حال حمل و ساخت از کشور چین است افزود: حدود 85 درصد تجهیزات خارجی بخش نورد فولاد ازنا وارد شده‌اند و این طرح اواسط سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیرصنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه فاز بعدی این کارخانه ذوب است و فولاد تولید می‌کند که برای آغاز به کار آن رایزنی‌هایی انجام شده است عنوان کرد: کارخانه پروفیل همارشتن نیز برای افزایش تولید خود نیاز به سرمایه در گردش دارد و فروآلیاژ سه کوره به ظرفیت 60 هزار تن دارد که 50 درصد محصولات فروآلیاژ به خارج از کشور صادر می‌شود.

وی بیان کرد: این کارخانه در سال گذشته حدود 40 هزار تن تولید داشت که اگر کمک مالی شود تولید آن افزایش می‌یابد؛ استان لرستان به ویژه این منطقه قابلیت توسعه دارد و تصمیماتی برای رشد و توسعه این استان گرفته شده است.

تصاویر
  • بهره برداری از بخش نورد فولاد ازنا در سال ۹۷
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها