Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
زمان مشخصی برای دریافت مطالبات بازنشستگان فولاد وجود ندارد
 

زمان مشخصی برای دریافت مطالبات بازنشستگان فولاد وجود ندارد

چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1396 | Article Rating

نماینده کانون‌های بازنشستگان صنعت و معدن فولاد کشور گفت: زمان مشخصی درباره تاریخ دریافت مطالبات  بازنشستگان فولاد وجود ندارد اما کانون بازنشستگان به طور مستمر پیگیر این موضوع است.

مجتبی احمدی اظهار داشت: فعالیت ما در این موضوع به پیگیری مطالبات از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلاصه می‌شود و دریافت مطالبات باید از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تائید شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت تائید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مبلغ از صندوق بازنشستگان فولاد پرداخت می‌شود، افزود: برای رفع مشکلات بازنشستگان با نمایندگان مجلس هم مکاتبه‌هایی صورت گرفته که به دلیل پیگیری نشدن از طرف دولت بی‌نتیجه مانده است.

نماینده کانون‌های بازنشستگان صنعت و معدن فولاد کشور با بیان اینکه سال گذشته بازنشستگان 3 ماه مطالبات خود را دریافت نکردند و برخی از آنان از سال 91 مبالغی را از صندوق بازنشستگان طلبکار هستند، خاطر‌نشان کرد: بازنشستگان ذوب‌آهن هم مطالباتی را پیرامون هزینه‌های درمانی از سال 94 طلبکار هستند که خودشان پرداخت کرده‌اند و این درحالی است که این افراد دارای بیمه‌ مدونی بوده‌اند که اکنون از بین رفته و هر روز تصرفات بیشتری نسبت به بیمه‌ آنان می‌شود.

وی تعداد بازنشستگان فولاد کشور را حدود 86 هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این میان 50 هزار نفر بازنشستگان کارخانه ذوب‌آهن اصفهان و بقیه بازنشستگان فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و معدن و صنعتی‌ها هستند.

احمدی افزود: در میان بازنشستگان کل کشور تنها ذوب‌آهنی‌ها مشکل پرداخت درمانی دارند که هنوز برطرف نشده و تعداد بازنشستگان معدن پیربکران هم در میان بازنشستگان معدنی کشور نزدیک به 3 هزار نفر است.

تصاویر
  • زمان مشخصی برای دریافت مطالبات بازنشستگان فولاد وجود ندارد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها