Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
۵۰ درصد ورق قلع‌اندود کشور در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود
 

۵۰ درصد ورق قلع‌اندود کشور در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود

پنجشنبه، 21 اردیبهشت 1396 | Article Rating

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۰ درصد ورق قلع‌اندود کشور در کارخانه روق  قلع‌اندود استان تولید می‌شود.

نعیم امامی ظهر امروز در کارگروه هماهنگی امور اقتصادی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان، اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های بالقوه استان در زمینه آب معدنی است از همین‌رو باید در سطح ملی و استانی نگاه ویژه‌ای به این بخش شود.

وی به ضرورت ایجاد کارخانه کمپرسور خودرو در استان اشاره کرد و افزود: پیگیری و برنامه‌ریزی‌هایی در این زمینه صورت گرفته است که امیدواریم بتوانیم آن‌ها را سریع‌تر به مرحله عمل برسانیم چرا که در این صورت بدون شک اشتغال زیادی را می‌توان در استان ایجاد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: گروه سرمایه‌گذاری غدیر بعد از سفر رئیس جمهور به استان مکلف به سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی شد اما بنا به دلایلی از این کار منصرف شده و به جای آن اقدام به خریداری کارخانه ورق قلع اندود استان کرد.

امامی تصریح کرد: در حال حاضر این کارخانه با فراهم کردن زمینه اشتغال برای 300 نفر با 100 درصد ظرفیت در حال فعالیت است و 50 درصد ورق قلع اندود کشور را تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هم در سفر دولت دهم و هم دولت یازدهم برای ایجاد 3 طرح بزرگ صنعتی و تولیدی توسط ایدرو در استان تاکید شد، خاطرنشان کرد: سیاست ایدرو به گونه‌ای است که در طرح‌های سرمایه‌گذاری 49 درصد سرمایه را تامین و 51 درصد دیگر را نیز به بخش خصوصی واگذار می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: جلسات متعددی با مسؤولان ایدرو برگزار و مقرر شد این سازمان در 3 طرح تولید کمپرسور کولر خودرو، پتروشیمی بروجن و پالایشگاه لردگان سرمایه‌گذاری کرده تا بتوانیم در 3 سال آینده شاهد بهره‌برداری و اجرایی شدن در استان باشیم ضمن اینکه تا نیمه خرداد امسال نیز باید در خصوص تامین اعتبار یکی از این سه طرح پاسخ داده شود.

امامی به احتمال راه‌اندازی شرکت خاورسیمان پارسیان در سال 97 اشاره کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای راه‌اندازی 2 طرح صنعتی بزرگ در استان تلاش می‌کند.

تصاویر
  • ۵۰ درصد ورق قلع‌اندود کشور در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها