Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
دمیدن جان تازه به کارخانجات نورد زاگرس ملایر
 

دمیدن جان تازه به کارخانجات نورد زاگرس ملایر

شنبه، 30 اردیبهشت 1396 | Article Rating

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشت فاز اول کارخانجات نورد زاگرس ملایر به چرخه  تولید، دمیدن جان تازه به این مجموعه تولیدی- صنعتی مهم ملایر را حاصل برجام و رفع تحریم‌ها دانست.


محمد کاظمی چهارشنبه 27 اردیبشهت در آئین افتتاح شرکت نورد زاگرس ملایر، افزود: در دوره ششم مجلس شورای اسلامی استارت احداث کارحانجات فولاد جعفری ملایر با دعوت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی به این شهر رقم خورد و این مجموعه مهم تا سال‌ها اشتغال، کار و تولید داشت.

وی با بیان اینکه متأسفانه طی سال‌های اخیر به علت سوءمدیریت و فشارهای اقتصادی و مشکلات مالی فراوان با مسائل عدیده‌ای مواجه شد، افزود: نزدیک به 500 نیروی کار فعال این مجموعه طی 4 سال اخیر بیکار شدند.

کاظمی با اشاره به اینکه از آغازین روزهای ورود به مجلس، پیگیر راه‌اندازی و بازتولید مجدد این کارخانه بودیم، ادامه داد: حدود 1.5 سال است که با حضور استاندار همدان و معاونان او، افزون بر 50 جلسه مهم کشوری با وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران‌عامل بانک‌ها در سراسر کشور و ... در این رابطه داشتیم که در نهایت در دیدار و مذاکره با وزیر صنعت در تهران مقرر شد با تعیین یک مدیر کارآمد و متخصص برای این کارخانه، این مجموعه به خط تولید بازگردد.

نماینده مردم ملایر در مجلس این اقدام را شبیه معجزه دانست و تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم خواستن، توانستن است بنابراین باید مسئولان تلاش کنند تا ملایر در بحث صنعت فولاد به عنوان صنعت مادر نیز مانند حوزه‌های کشاوزی و مبل و منبت به جایگاه شاخصی دست یابد.

کاظمی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها در تعیین مدیر جدید مجموعه این بود که نیروهای این کارخانجات از نیروهای بومی شهرستان ملایر تأمین شود تا زمینه اشتغالزایی و ارتزاق خانواده‌های این منطقه فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: افق کاری ما برای کارخانجات فولاد و نورد جعفری ملایر این است که به روزی برسیم که بیش از هزار نفر در این مجموعه‌ها مشغول به کار باشند و بخش قابل توجهی از نیاز فولاد کشور در این کارخانجات تولید و تأمین شود.

تصاویر
  • دمیدن جان تازه به کارخانجات نورد زاگرس ملایر
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها