Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
توافق مالیاتی آهن‎فروشان منتظر امضای طیب نیا
 

توافق مالیاتی آهن‎فروشان منتظر امضای طیب نیا

ﺳﻪشنبه، 20 تیر 1396 | Article Rating

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با بیان اینکه طبق توافق با سازمان امور مالیاتی آن دسته از شرکت ها و دفاتر رسمی که فاکتور دارند مالیات را براساس دفاتر پرداخت می کنند،گفت: این توافقات هنوز به امضای وزیر اقتصاد نرسیده است.

محمد آزاد درخصوص تعاملات صنف آهن فروش با سازمان امور مالیاتی برای رفع مشکلات این واحدها به تسنیم گفت: موضوع اخذ مالیات بر ارزش افزوده یکی از انتقادات جدی صنف آهن فروش است چرا که این موضوع باعث شده تا بسیاری از مغازه ها مجبور به تعطیلی و یا تغییر شغل شوند.

وی با بیان اینکه برای حل این موضوع جلسات متعددی را با معاونت مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی برگزار کردیم، افزود: قرار براین شده تا آن دسته از شرکت ها و دفاتر رسمی که فاکتور دارند مالیات را براساس دفاتر پرداخت کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: آن دسته از افرادی که فاقد فاکتور هستند نیز مطابق 6 درصد معاملات ضربدر نرخ سال مالیاتی امکان پرداخت مالیات را خواهد داشت. همچنین برای این افراد اعتبار مالیاتی 94 درصدی هنگام خرید در نظر گرفته شده است.

آزاد با بیان اینکه این توافقات هنوز به امضای وزیر اقتصاد نرسیده، اظهار داشت: به محض امضای این توافق آن را اجرایی خواهیم کرد تا به دنبال آن مشکلات صنف آهن فروش برطرف و مغازه های تعطیل شده فعالیت دوباره را آغاز کنند.

وی در خصوص تغییرات قیمتی آهن نیز گفت: قیمت شمش هر کیلو آهن 100 تومان افزایش یافته که این موضوع باعث شده تا قیمت نهایی آهن نیز رشد 100 تا 120 تومانی را تجربه کند. در حال حاضر هر کیلو میلگرد در بازار 1820 تومان و هر کیلو تیرآهن 1900 تومان به فروش می رسد.


تصاویر
  • توافق مالیاتی آهن‎فروشان منتظر امضای طیب نیا
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها