Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
ثبت رکورد تولید جدید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
 

ثبت رکورد تولید جدید در شرکت فولاد اکسین خوزستان

یکشنبه، 12 شهریور 1396 | Article Rating
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین از تولید ۹۴۵۰۰ تن ورق فولادی و ثبت رکورد تولید دراین شرکت خبر داد.

عبدالرضا محمود پورگفت: با تولید ۹۴۵۰۰ تن ورق به همت زحمات شبانه روزی پرسنل و کارکنان شرکت فولاد اکسین رکورد تولید در این شرکت شکسته شد. در پی کسب این موفقیت و ثبت رکورد بی سابقه مدیرعامل این شرکت ضمن تأکید بر این موضوع که در هوای گرم در دمای حدود ۵۰ درجه که طبیعتاً در صنعت فولاد با سختی کار همراه است و رکورد زدن در این شرایط سختی های خاص خودش را دارد از زحمات شبانه روزی پرسنل تقدیر و تشکر می کنم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین بیان داشت: داشتن رکورد در این حد نشان دهنده این است که ما می توانیم در راستای منویات مقام معظم رهبری ، در جهت اقتصاد مقاومتی ، تولید اقتصادی و اشتغال حرکت کنیم و هر چه تولید بالا برود، اشتغال و ارزش افزوده بیشتری برای شرکت ایجاد می شود که گام هایی به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته خواهد شد.

محمود پور گفت : شرکت فولاد اکسین دارای تعهد زیادی بوده که ما برای پاس کردن این تعهدات به مشتریان ، نیاز به تولید بیشتر و اقتصادی داشته باشیم تا بتوانیم این تعهدات را ایفا کنیم و شرکت را از این وضعیتی که هست نجات بدهیم.

وی تصریح کرد: با همکاری های خوبی که در استان با شرکت فولاد اکسین شکل گرفته است،در راستای حل مشکلات شرکت از استاندار، معاونین استاندار و سیستم قضایی درخواست همکاری و مساعدت کردیم که در جلسه دبیر خانه رفع موانع تولید، دادستان شهر اهواز محوریت کار را به عهده گرفته و ما را برای رسیدن به وصول مطالباتمان کمک کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین در پایان با مقایسه آمارمطالبات و تعهدات شرکت نسبت به ۸ ماه گذشته گفت: ما تعهدات شرکت به بازار را نسبت به ۸ ماه گذشته حدود ۴۰ هزار تن کم کرده ایم که این نتیجه زحمات پرسنل شرکت مخصوصا پرسنل تولید است که طبیعتا وقتی تولید بالا می رود تعهدات بیشتری را می توانیم پرداخت و همچنین مقدار مطالباتمان را در این ۸ ماه کمتر کرده و همانطور که اشاره کردم با کمک دادستانی بقیه مطالبات را هم دریافت نماییم.




تصاویر
  • ثبت رکورد تولید جدید در شرکت فولاد اکسین خوزستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها