Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

تکمیل اطلاعات واحدهای تولید فولاد جهت درج در اطلس ملی فولاد ایران

یکشنبه، 17 دی 1396 | Article Rating

به گزارش استیل ایران، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران در راستای دستیابی به اطلاعات دقیق از وضعیت و جغرافیای صنعت فولاد کشور و همچنین برنامه ریزی علمی و کارشناسی در جهت تحقق هر چه بهتر اهداف و فعالیت های این انجمن در زمینه های مختلف از جمله برنامه ریزی تأمین مواد اولیه، توسعه صادرات، بهینه سازی سرمایه گذاری ها و ... در حال تدوین و به روز رسانی اطلس ملی فولاد ایران می باشد.

این طرح مجموعه ای از اطلاعات جامع کلیه واحدهای تولیدی زنجیره فولاد کشور اعم از معادن تا محصولات نهایی را در بر می گیرد و شامل یک نقشه جغرافیایی است که نشان دهنده جانمایی کلیه واحدهای صنعت فولاد روی نقشه ایران، به همراه اطلاعات محصولات، فرآیندها و ظرفیت تولید واحدها، مشخصات و جانمایی طرح های فولادی در حال ساخت و همچنین اطلاعات و آمار کلیدی صنعت فولاد کشور می باشد که با تیراژ بالا تهیه و چاپ خواهد شد و به همراه نرم افزار بانک اطلاعاتی مربوطه برای کلیه واحدهای فولادی، وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط مانند ایمیدرو، شرکت ملی فولاد ایران و.... به عنوان مرجع رسمی اطلاعات صنعت فولاد کشور ارسال و در دوره های زمانی مناسب نیز به روزرسانی خواهد گردید.

لذا جهت به روز نمودن اطلاعات آن واحد تولیدی، خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به تکمیل اطلاعات آن شرکت در قالب پرسشنامه پیوست و عودت پرسشنامه به پست الکترونیک  ATLAS@Steeliran.orgیا فکس به دفتر انجمن حداکثر تا پایان دی ماه سال جاری اقدام گردد.

فرم پرسشنامه در زیر به پیوست تقدیم می گردد.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

پنجشنبه, 21 تیر,1397

مسعود

واقعا برای رسیدن به آمار دقبق شما نیاز به خویش اظهاری مجتمع ها و شرکتها دارید؟؟
چرا یک سامانه ندارید؟

جمعه, 23 آذر,1397

سید تقی حسینی

سلام تهیه اطلس ملی فولاد کار بسیار ارزنده می باشد از آن ارزشمند تر انجام کارهای تخصصی و کاربردی می باشد اینجانب در سال ۹۲ اینجانب ایده وطرح تشکیل شرکت مادر تخصصی تعمیرات اساسی صنایع فولادبا تمام جزئیات به مدیر عامل وقت فولاد مبارکه را ارائه نمودم

جمعه, 23 آذر,1397

سید تقی حسینی

سلام پیشنهاد می شود انجمن جهت کارهای تخصصی بصورت متمرکز وارد عمل شود اینجانب چند ایده و طرح دراین خصوص دارم

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها