Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

اجرای نادرست مالیات بر ارزش افزوده تولید را نابود می کند

ﺳﻪشنبه، 17 بهمن 1396 | Article Rating

حسن مصیب زاده، مدیرعامل ذوب آهن گمبرون  گفت: اجرای نادرست و غیر کارشناسی نظام مالیات بر ارزش افزوده، تولید را به سمت نابودی کشانده است و بنابراین می توان گفت که ریشه اساسی مشکلات تولیدکنندگان از این قانون ناهنجار است.

وی افزود: مالیات بر ارزش افزوده برای تولیدکننده ای که در ضرر است معنا و مفهومی ندارد.

مصیب زاده تصریح کرد: مالیات بر ارزش افزوده همان گونه که در جوامع دیگر به اسم مالیات بر مصرف شناخته می شود، بایستی از مصرف کننده اخذ گردد درحالی که در ایران از تولیدکننده دریافت می شود! دولت باید هرچه سریع تر این مصوبه را اصلاح نماید و این بار مالیاتی را از دوش تولید برداشته و در بخش مصرف اعمال نماید.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

پنجشنبه, 03 اسفند,1396

حسن اسماعيلى

ضمن عرض سلام باستحضار ميرساند. اينجانب مدير عامل صنايع اكسيژن شهريار هستم. و واقعا مالياتها. بيرويه و مخصوصا ارزش افزوده كمر نقدينگى را از ما شكسته. چونكه هشتاد درصد مشتريان اين شركت اكسيژن مايع يا نيتروژن مايع را مرتبا درخواست ميكنند ولى از پرداخت وجه ان خبرى نيست اما ماليات بر ارزش افزوده طلبى را كه هنوز نگرفته ام بايد به سازمان امور مالياتى. پرداخت كنم. وگر نه هم جريمه كلان ميشم و هم درب كارخانه ام را با قلدرى پلمب ميكنند. اقاى خامنه اى بدون اينكه اطلاعى از اقتصاد و مشكلاتيكه. عواملش براى توليد بوجود اوردن ميفرمايد امسال سال حمايت از توليد و اشتغال است. خب چه حمايتى كرديد بغير از گرانى و چپاول درامد توليد كنندگان زحمتكش. همش كه نميشه شعار داد. بايد سواد مملكتدارى و اقتصاد دانى را داشته باشيد بعد ادعا. كنيد كه از توليد حمايت ميكنيد. هشتاد درصد كارخانجات كه زمان امام خمينى تأسيس شدند. تعطيل و بيست درصد باقيمانده يا وابسته به خود مسولين هستن كه پول برق و ماليات و ارز را فورمالته ميكنند. يا در حال ورشكستگى هستن. مملكت را بدست يك بيدين با سواد بسپاريد و از درامدش به اين اقايان و اقازادههاىبيسوادشون بدهيد بخورند و كار به اقتصاد و توليد نداشته باشند.

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها