Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تحقق اهداف تعیین شده در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
 

تحقق اهداف تعیین شده در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

ﺳﻪشنبه، 28 فروردین 1397 | Article Rating

شرکت فولاد سفیددشت چهار محال و بختیاری که واحد احیا مستقیم آن به عنوان اولین طرح از واحدهای هفت گانه استانی فولاد کشور با حمایت ها و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه، در آذر ماه سال1395 بهره برداری رسید، در سال 1396 با تولید 480 هزار تن آهن اسفنجی خود را برای دستیابی به موفقیت های بیشتر در سال جاری آماده کرده است.


مدیر عامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با ذکر این مطلب گفت: در پی عملکرد قابل تقدیر کارکنان در سال گذشته، 95 درصد اهداف شرکت محقق شد. 

محمود ارباب زاده افزود: در راستای بهره برداری، فعالیتهایی همچون ساماندهی تعمیرات پیشگیرانه، کنترل و کاهش مصرف آب در گردش، تهیه ساختار تجهیزات توقفات در سیستم نگهداری و تعمیرات، تامین قطعات یدکی و تجهیزات اصلی، توسعه محوطه ذخیره مواد اولیه، سازماندهی حمل و نقل مواد اولیه و محصول و بهره برداری از سیستم های تولید و تعمیرات و مدیریت انرژی و سیالات صورت گرفته است. ضمن اینکه با انجام اقدامات مذکور، در نیمه دوم سال1396 تمامی توقفات بصورت برنامه ریزی شده انجام و از توقفات اضطراری بطور کامل جلوگیری شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه فولادسازی به عنوان فاز بعدی این شرکت افزود: پروژه فولادسازي با پيشرفت٦٣ درصدي كل پروژه، به عنوان پيشتاز پروژه هاي فولادسازي در مجموعه هفت طرح استاني قرار دارد. محصول این پروژه اسلب است و فرایند تولید به روش کوره قوس الکتریکی (EAF ) شامل یک کوره با ظرفیت 140 تن، یک کوره پاتیلی (LF) و یک ماشین ریخته گری با ظرفیت تولید 800 هزار تن تختال در سال است.



مدیر عامل شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات سیویل پروژه فولادسازی رو به اتمام است و نیمی از تجهیزات پروژه نیز وارد سایت شده است که عملیات نصب آنها نیز در حال انجام است. انتظار می رود مطابق برنامه زمانبندی صورت گرفته و با حمایتهای لازم، در اواخر سال جاری شاهد بهره برداری از این پروژه به عنوان اولین واحد فولادسازی طرحهای استانی باشیم.

ارباب زاده با تاکید اینکه رعایت اصول ایمنی در شرکت از اصلی ترین برنامه ها و اقدامات مورد نظر سازمان است، گفت: از آبان ماه 1395 تا پایان اسفند 1396، در مجموع593 هزارتن آهن اسفنجی در این واحد تولید شد. در همین راستا و به منظور رسیدن به اهداف سالانه و بهره برداری از تمامی ظرفیت شرکت، فعالیتهای ارزشمندی در مجموعه انجام گرفت که مهمترین آنها عبارتند از: 

1 – تولید 480 هزار تن آهن اسفنجی در سال و دستیابی به ظرفیت اسمی ماهانه آهن اسفنجی به میزان 62,286 تن در اسفندماه 96.

2 – پیاده سازی سیستم های مدیریتی و اطلاعاتی IS-SUITE در سطح کل شرکت در قالب 22 زیر سیستم و بکارگیری آن توسط کارکنان شرکت. 

3 – تهیه و پیاده سازی ساختار سازمانی شرکت و طرح طبقه بندی مشاغل. 

4 – انعقاد قرارداد پساب به منظور تامین آب پایدار شرکت و پرداخت اولین قسط آن. 

5 – شروع مجدد پروژه فولاد سازی و پیشرفت فیزیکی 63 درصد در کل پروژه.

6 – اجرای زیر ساخت ها و زیربنای مورد نیاز شرکت جهت بهره برداری. 

7 – برگزاری مناقصه طرح های توسعه جدید ماشین ریخته گری بیلت و نورد سرد. 

8 – پیاده سازی نظام مدیریت استراتژیک و نظام پیشنهادات در سطح شرکت. 

9 – مشارکت در فعالیتهای خدماتی و پشتیبانی مشترک با شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری. 

10 – اخذ مجوز پروانه بهره برداری واحد احیاء.
تصاویر
  • تحقق اهداف تعیین شده در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها