Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تنبیه فولاسازان متخلف چینی با کارت زرد و قرمز
 

تنبیه فولاسازان متخلف چینی با کارت زرد و قرمز

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 | Article Rating

مقامات چینی به 12 کارخانه فولاد که خلاف مقررات زیست محیطی و ایمنی فعالیت می کردند، اخطار داده و کارت زرد دادند. علاوه بر این، دولت چین 19 فولادساز دیگر را با اعطای کارت قرمز از لیست شرکت های واجد شرایط حذف و جریمه سنگین کرد.

طبق اعلام وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، شرکت های بزرگی از جمله گروه آهن و فولاد Hebei Rongxin و شرکت آهن و فولاد Shanxi Xintai موفق به ارائه و ارسال گزارش بازرسی خود در زمان مقرر نشده اند.

هم اکنون MIIT از سیستم هشداری مشابه مسابقات فوتبال استفاده می کند بدین ترتیب که برای نخستین بار اخطار درقالب کارت زرد به کارخانه ها داده می شود.

در صورت عدم رعایت مسائل زیست محیطی سپس کارت قرمز داده می شود. دریافت کارت قرمز به منزله قرارگرفتن اسم شرکت در لیست شرکت های بدون صلاحیت و اعمال جریمه سنگین خواهد بود.

مهمترین عاملی که کارخانجات فولاد ساز را مرتکب اخطار اولیه و دریافت کارت زرد می کند، عدم رعایت در استفاده از سنگ آهن و کنسانتره با عناصر مزاحم پایین است. تا سال ۲۰۱۶ سنگ آهن با فسفر بالا بیشتر مشمول جریمه می شد ولی از ابتدای ۲۰۱۷ سنگ آهن سولفور بالا بی شترین جریمه را دارد.

زمانی فولادساز مشمول دریافت کارت قرمز می شود که با فرض استفاده از سنگ آهن با کیفیت مناسب، کاهش ظرفیت طبق برنامه نداده باشد، یا از کاتالیست مناسب استفاده نکرده باشد و براساس تعهدات قبلی مراحل تبدیل کوره بلند به کوره قوس الکتریکی را شروع نکرده باشد.

تصاویر
  • تنبیه فولاسازان متخلف چینی با کارت زرد و قرمز
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها