Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
توسعه صادرات فولاد از مسیر ارتقای کیفیت
 

توسعه صادرات فولاد از مسیر ارتقای کیفیت

ﺳﻪشنبه، 08 خرداد 1397 | Article Rating

بهمن تجلی زاده، معاون فروش و بازاریابی فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر به دلیل پایین بودن قیمت داخلی فولاد در مقایسه با قیمت های صادراتی، برخی از تولیدکنندگان داخلی که ظرفیت های پایینی دارند و اخیرا آغاز به کار کرده اند، تنها با هدف کسب بهره اقتصادی آن هم به صورت مقطعی، از این اختلاف قیمت داخلی و بازار جهانی استفاده کرده و صادرات انجام می دهند.

وی افزود: این مسئله ممکن است در آینده به برندسازی و اعتبار جهانی شرکت های مطرح ایرانی آسیب جدی وارد کند. بنابراین لازم است سازمان های رسمی و غیررسمی ازجمله انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مورد کیفیت فولاد تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

تجلی زاده خاطرنشان کرد: نیاز است که در درجۀ اول بر کیفیت محصولات این تولیدکنندگان دقیقا نظارت صورت گیرد و در گام بعدی مانع از تولید، صادرات و حتی فروش داخلی محصولات بی کیفیت تولیدکنندگان شویم.

معاون فروش و بازاریابی فولاد خوزستان ادامه داد: در این صورت هم از کاربرد فولادهای نامرغوب در ساختمان سازی و در نتیجه خسارتهای جانی و مالی ناشی از آن در کشور جلوگیری می شود و هم رتبه و برند فولاد ایران در بازار جهانی فولاد حفظ می شود.

وی تصریح کرد: طبیعی است این رویکرد در کنار مزیت های فوق باعث افزایش کیفیت فولاد ایران نیز خواهد شد و تولیدکنندگان را در توسعه صادرات کمک خواهد کرد.

تصاویر
  • توسعه صادرات فولاد از مسیر ارتقای کیفیت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها