Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فولاد هرمزگان روشنایی بندرعباس را به منافع بنگاهی خود ترجیح داد
 

فولاد هرمزگان روشنایی بندرعباس را به منافع بنگاهی خود ترجیح داد

دوشنبه، 29 مرداد 1397 | Article Rating

آرش بابایی، مدیر انرژی و سیالات شرکت فولاد هرمزگان گفت: به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت و در راستای تحقق تامین و توزیع پایدار انرژی الکتریکی کشور به درخواست دیسپاچینگ ملی و با توجه به کمبود برق در ساعات اوج بار اقدام به کاهش مصرف به میزان ۱۲۰ مگاوات از تاریخ ۲۰ خرداد کرده‌ایم.

بابایی افزود: کاهش بار با توجه به نیاز مبرم کشور در زمان اوج مصرف، کمک قابل‌توجهی به پایداری سیستم توزیع انرژی الکتریکی برای جبران کمبود برق در فصل تابستان می‌کند و شرکت فولاد هرمزگان تا زمان کمبود انرژی الکتریکی و نیاز شبکه همکاری خود را با برق منطقه‌ای کماکان ادامه خواهد داد.

وی اظهار کرد: عملکرد صنایع فولادی ۲۴ ساعته است و بازگشت دوباره کوره‌های فولاد به چرخه مستلزم هزینه‌هایی گزاف است که فولاد هرمزگان با در نظر گرفتن رسالت‌های اجتماعی خود با برق منطقه‌ای استان همکاری می‌کند که دلیل اصلی کمتر بودن ساعات خاموشی در شهر بندرعباس نسبت به شهرهای همجوار همکاری شرکت فولاد هرمزگان با برق منطقه‌ای استان در ساعات اوج مصرف است.

مدیر انرژی و سیالات شرکت فولادهرمزگان یادآور شد: در سال‌جاری با توجه به کمبود نزولات آسمانی و عدم توان تولید برق از طریق نیروگاه آبی، کشور با کاهش تولید برق مواجه است و برای تداوم تولید و پایداری شبکه سراسری نیاز به همکاری مصرف‌کنندگان عمده برق است.


لینک خبر

 

تصاویر
  • فولاد هرمزگان روشنایی بندرعباس را به منافع بنگاهی خود ترجیح داد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها