Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش سرمایه شرکت های فولادی در سال 97 و ابتدای 98
 

افزایش سرمایه شرکت های فولادی در سال 97 و ابتدای 98

شنبه، 22 تیر 1398 | Article Rating

🔶افزایش ۸۵ درصدی سرمایه ذوب آهن اصفهان

افزایش ۸۵ درصدی سرمایه ذوب آهن اصفهان در تاریخ ۱۵ دی ماه در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید. بر این اساس، سرمایه ذوب آهن اصفهان از محل مطالبات شده سهامداران و آورده نقدی (به مبلغ ۲۸ هزار و ۳۲۲ میلیارد و ۹۵۱ میلیون و ۵۳۵ هزار ریال) از ۳۳ هزار و ۱۸۰ میلیارد و ۵۸۷ میلیون و ۱۹ هزار ریال به ۶۱ هزار و ۵۰۳ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال رسید. این افزایش سرمایه صرف خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه اصلاحی بخشی از قانون تجارت با استفاده از مجوز بند (ز) تبصره ۱۰ ماد ه واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کشور می شود.

🔶افزایش سرمایه فولاد مبارکه به ۱۳۰ هزار میلیارد ریال

درصدی سرمایه فولاد مبارکه ۱۲ اسفند ماه ۹۷ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید. بر این اساس سرمایه فولاد مبارکه از محل سود انباشته (به مبلغ ۵۵ هزار میلیارد ریال) از ۷۵ هزار میلیارد ریال به ۱۳۰ هزار میلیارد ریال رسید و به این ترتیب فولاد مبارکه بزرگترین شرکت بورسی کشور شد. این افزایش سرمایه صرف اصلاح ساختار مالی و تقویت سرمایه در گردش خواهد شد.

🔶مرحله دوم افزایش سرمایه میدکو

شرکت ها به ثبت رسید. بر این اساس سرمایه میدکو از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی (به مبلغ ۵ هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال) از ۲۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال به ۲۹ هزار میلیارد ریال رسید. این افزایش سرمایه صرف جبران مشارکت انجام شده در افزایش سرمایه شرکت های زیرمجموعه می شود. همچنین بر تصمیم هیئت مدیره اجرایی، مرحله دوم افزایش سرمایه این هلدینگ صنعتی و معدنی رخ می دهد و سرمایه ثبت شده این هلدینگ با ۲۴ درصد افزایش به ۳۶ هزار میلیارد ریال خواهد رسید. منابع مالی اجرای این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ایشان تامین خواهد گردید و هدف از اجرای افزایش سرمایه نیز جبران مخارج سرمایه گذاری های صورت گرفته در شرکت های سرمایه پذیر در سنوات اخیر و به صورت شرکت در افزایش سرمایه شرکت های تحت کنترل این شرکت است.

🔶افزایش ۳۲ درصدی سرمایه فولاد خوزستان

افزایش ۳۲ درصدی سرمایه شرکت فولاد خوزستان ۲۶ اسفند ماه ۹۷ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید. بر این اساس سرمایه فولاد خوزستان از محل سود انباشته )به مبلغ ۴ هزار و ۵۷۶ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال( از ۱۴ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال به ۱۹ هزار و ۴۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال رسید. این افزایش سرمایه صرف اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای انجام شده خواهد شد.

🔶افزایش ۱۲.۵ درصدی سرمایه فولاد خراسان برای اصلاح ساختار مالی

افزایش ۱۲.۵ درصدی سرمایه فولاد خراسان در تاریخ ۲۷ دی ماه در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید. بر این اساس سرمایه فولاد خراسان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی )به مبلغ هزار میلیارد ریال( از ۸ هزار میلیارد ریال به ۹ هزار ریال رسید. این افزایش سرمایه صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

تصاویر
  • افزایش سرمایه شرکت های فولادی در سال 97 و ابتدای 98
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها