Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
آخرین قیمت‌های بیلت و اسلب صادراتی ایران
 

آخرین قیمت‌های بیلت و اسلب صادراتی ایران

شنبه، 25 بهمن 1399 | Article Rating

 قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که قیمت فوبِ اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته، نسبت به هفته پیش از آن ۳.۵ درصد کاهش یافت و اسلب در محدوده ۵۸۲ تا ۶۰۰ دلار به ازای هر تن معامله شد. در هفته گذشته، قیمت فوبِ بیلت صادراتی ایران در بنادر کشور ۵۱۰ تا ۵۲۰ دلار به ازای هر تن بود که میانگین آن نسبت به قیمت‌های ۱۵ بهمن، تغییری نشان نمی‌دهد.

در هفته گذشته، یک محموله ۱۶ هزار تنی بیلت ایران به قیمت ۵۲۰ دلار به ازای هر تن و دو محموله دیگر به قیمت‌های ۵۱۵ تا ۵۱۸ دلار به ازای هر تن به مشتریان خارجی فروخته شد.

بازگشت مشتریان چینی به بازار شمش فولادی باعث امیدواری‌ نسبت به ثبات یا افزایش قیمت بیلت شده است و این محرکی بود که از کاهش قیمت بیلت صادراتی ایران در هفته گذشته جلوگیری کرد. با این حال، کاهش قیمت قراضه همچنان در بازارهایی نظیر CIS به قیمت بیلت فشار وارد می‌کند.

قیمت فولاد در منطقه CIS که طبق شیوه‌نامه تنظیم بازار فولاد مبنای قیمت‌های فولاد در بورس کالای ایران است به شرح زیر است: آخرین قیمت اسلب صادراتی CIS در بنادر دریای سیاه، در هفته گذشته ۶۲۰ تا ۶۳۰ دلار به ازای هر تن بوده است که تغییری را نسبت به قیمت‌های پیش از آن نشان نمی‌دهد. قیمت بیلت صادراتی CIS نیز به ۵۳۰ دلار به ازای هر تن رسید که کاهش ۲ درصدی را نشان می‌دهد. آخرین قیمت میلگرد صادراتی CIS نیز در هفته گذشته ۵۹۰ تا ۶۰۰ دلار به ازای هر تن بود که حاکی از کاهش قیمت ۲.۱ درصدی است. قیمت ورق گرم CIS نیز به ۶۹۰ تا ۷۱۵ دلار به ازای تن رسید که کاهش ۱.۱ درصدی درصدی را نشان می‌دهد.

در نمودار زیر، قیمت اسلب و بیلت صادراتی ایران در یک ماه گذشته را ببینید:

 

تصاویر
  • آخرین قیمت‌های بیلت و اسلب صادراتی ایران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها