Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 آخرین قیمت‌های بیلت و اسلب صادراتی ایران
 

آخرین قیمت‌های بیلت و اسلب صادراتی ایران

شنبه، 23 اسفند 1399 | Article Rating

 قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که قیمت میانگین فوبِ اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته، نسبت به هفته پیش از آن تغییری نداشت و اسلب در قیمت ۵۹۰ تا ۶۱۰ دلار به ازای هر تن معامله شد. در هفته گذشته، قیمت فوبِ بیلت صادراتی ایران در بنادر کشور ۵۴۲ تا ۵۶۰ دلار به ازای هر تن بود که میانگین آن نسبت به قیمت‌های ۱۳ اسفند، کاهش ۰.۸ درصدی را نشان می‌دهد.

در هفته گذشته، کاهش قیمت مواد اولیه (سنگ آهن و قراضه)، کاهش قیمت شمش فولادی صادراتی ایران را در پی داشت. با این حال، سقف قیمت شمش فولادی صادراتی ایران نسبت به هفته پیش از آن تغییری نکرد و یک محموله بیلت صادراتی با قیمت ۵۶۰ دلار به ازای هر تن فروخته شد.

قیمت فولاد در منطقه CIS که طبق شیوه‌نامه تنظیم بازار فولاد مبنای قیمت‌های فولاد در بورس کالای ایران است به شرح زیر است: آخرین قیمت اسلب صادراتی CIS در بنادر دریای سیاه، در هفته گذشته ۶۷۰ تا ۷۰۰ دلار به ازای هر تن بوده است که رشد ۱.۹ درصدی را نسبت به قیمت‌های پیش از آن نشان می‌دهد. قیمت بیلت صادراتی CIS نیز به ۵۷۹ دلار به ازای هر تن رسید که رشد ۰.۹ درصدی را نشان می‌دهد. آخرین قیمت میلگرد صادراتی CIS نیز در هفته گذشته ۶۳۵ تا ۶۶۰ دلار به ازای هر تن بود که حاکی از رشد قیمت ۰.۸ درصدی است. قیمت ورق گرم CIS نیز به ۷۵۰ تا ۷۷۵ دلار به ازای تن رسید که رشد ۴.۴ درصدی درصدی را نشان می‌دهد.

در نمودار زیر، قیمت اسلب و بیلت صادراتی ایران در یک ماه گذشته را ببینید:

تصاویر
  •  آخرین قیمت‌های بیلت و اسلب صادراتی ایران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها