Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
جلسه هم‌اندیشی معاونان و مدیران خرید شرکت‌های بزرگ فولادی برگزار شد
 

جلسه هم‌اندیشی معاونان و مدیران خرید شرکت‌های بزرگ فولادی برگزار شد

چهارشنبه، 08 اردیبهشت 1400 | Article Rating

جلسه هم‌اندیشی دوره‌ای معاونین و مدیران خرید شرکت‌های بزرگ فولادی امروز ۸ اردیبهشت از طریق سامانه جلسات مجازی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار شد. در این جلسه، معاونین و مدیران خرید فولادسازان بزرگ کشور در مورد موضوعات مهم زنجیره تأمین آهن و فولاد رایزنی و بر ضرورت هم‌افزایی و اتخاذ رویکرد یکپارچه برای رفع چالش‌ها و افزایش تولید فولاد کشور تأکید کردند.

به گزارش  چیلان ، چهارمین جلسه هم اندیشی معاونین و مدیران خرید شرکت‌های بزرگ فولادی، امروز با استفاده از سامانه جلسات مجازی انجمن فولاد برگزار شد. در این جلسه مدیرانی از شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، فولاد هرمزگان و فولاد کاوه جنوب کیش حضور داشتند.

یزدخواستی: در سال جاری هماهنگی شرکت‌های فولادی ضرورت مضاعف دارد

رضا یزدخواستی معاون خرید شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این جلسه اظهار داشت: ضروری است که شرکت‌های فولادی برای مدیریت بهینه زنجیره تأمین، رفع چالش‌ها و حرکت در مسیر توسعه با هم هماهنگ باشند و در قراردادهای خرید، رویکرد یکپارچه‌ای را اتخاذ نمایند.

وی با تأکید بر هم‌افزایی بخش خرید شرکت‌های فولاد گفت: لازم است با محوریت انجمن فولاد، جلسات هماهنگی بیشتری برگزار کنیم تا صنعت فولاد کشور که در زنجیره تأمین با کسری‌هایی روبرو است، بر این موانع غلبه کرده و مسیر بالندگی و توسعه را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

صالحی: مهم‌ترین معضل صنعت فولاد در سال ۱۴۰۰ کم‌آبی است

محمدجعفر صالحی معاون خرید شرکت ذوب آهن اصفهان در این نشست تأکید کرد: در سال جاری مهم‌ترین معضل صنعت فولاد کشور، مسئله آب است و مشکل کم‌آبی در سال جاری حتی تأثیری بیش از کمبود مواد اولیه خواهد داشت. حل مسئله آب نیازمند نگاه و رویکرد حاکمیتی و فرادستگاهی است و شرکت‌های فولادی نیز در این مسیر باید حداکثر هماهنگی را داشته باشند تا موضوع آب به‌صورت مناسب و بهینه مدیریت شود. در مورد تأمین مواد اولیه نیز اتخاذ رویکرد هماهنگ و یکپارچه از طرف شرکت‌های فولادی ضرورت دارد تا بتوان توجه مسئولین به توسعه متوازن زنجیره فولاد را جلب کرد.

تأکید بر هم‌افزایی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات

سلیمی معاون خرید فولاد خوزستان، محمدزاده معاون خرید فولاد خراسان و همت معاون خرید فولاد هرمزگان نیز در این جلسه هم‌اندیشی بر ضرورت هماهنگی بین شرکت‌های فولادی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات مربوط به مدیریت بهینه زنجیره تأمین تأکید کردند و خواستار این شدند که چالش‌ها و مشکلات با تشریک مساعی شرکت‌های فولادی و با محوریت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران حل شود. علاوه بر این در این جلسه مقرر شد تعامل بین انجمن فولاد و بورس کالا افزایش یابد تا ساختارهای لازم برای عرضه کل زنجیره فولاد در بورس کالا به طور صحیح فراهم شود. ضمنا مقرر شد اجرای کامل جداول ابلاغی وزارت صمت برای تخصیص مواد اولیه فولادسازان مورد پیگیری و مطالبه قرار گیرد.

در این جلسه هم‌اندیشی ابراهیمی معاون خرید فولاد کاوه جنوب کیش، حیدری مدیر برنامه‌ریزی خرید فولاد مبارکه، رضایی مدیر خرید مواد اولیه فولاد خوزستان، عابدی مدیر خرید مواد اولیه فولاد مبارکه و فقری مدیر استخراج مواد معدنی فولاد مبارکه نیز حضور داشتند و ضمن تأکید بر هم‌افزایش بخش خرید شرکت‌های فولادی، نقطه‌نظرات خود را در جهت ایجاد این هم‌افزایی مطرح کردند.

تصاویر این جلسه را ببینید:

 

تصاویر
  • جلسه هم‌اندیشی معاونان و مدیران خرید شرکت‌های بزرگ فولادی برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها