Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
اجرای طرح‌های توسعه، بومی‌سازی و فناوری مهم‌ترین برنامه‌های توسعه فولاد سنگان در سال ۱۴۰۰
 

اجرای طرح‌های توسعه، بومی‌سازی و فناوری مهم‌ترین برنامه‌های توسعه فولاد سنگان در سال ۱۴۰۰

شنبه، 12 تیر 1400 | Article Rating

علی امرایی ضمن بیان این مطلب افزود: ظرفیت واحد گندله‌سازی این شرکت ۵ میلیون تن در سال است و واحد گندله‌سازی برای تولید این مقدار گندله آمادگی لازم را دارد. بنابرابن با توجه به امکانات و زیرساخت‌های موجود جهت تأمین کنسانتره تا سقف ۲.۵ میلیون تن در این شرکت و امکان تأمین بقیه کنسانتره از سایر منابع موجود، برنامه و هدف‌گذاری تولید گندله در سال ۱۴۰۰ بیشتر از سال گذشته در نظر گرفته شده است و انشالله با همت و تلاش روزافزون کلیه همکاران شاهد تحقق این مهم خواهیم بود.

مدیرعامل فولاد سنگان درخصوص عملکرد شرکت در زمینه سودآوری افزود: این شرکت تا پایان سال ۹۹ و با توجه به میزان فروش محصول تولیدی، شاهد افزایش ۲۵۵ درصدی سود بوده که با توجه به در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود و همچنین تأمین کنسانتره در داخل شرکت، باتوجه‌به راه‌اندازی کارخانه کنسانتره‌سازی و همچنین کاهش هزینه‌های استهلاک و حمل‌ونقل و…، ان‌شاءلله شاهد افزایش تولید گندله و متعاقبا سود سالیانه خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ساخت داخل به اقدامات این شرکت در زمینه بومی‌سازی اشاره کرد و گفت: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در زمینه مهندسی ساخت داخل و اجرای آن، شاهد روند روبه‌رشد بومی‌سازی قطعات و در آینده‌ای نزدیک با اعتماد بیشتر به توانمندی داخلی، شاهد قطع وابستگی خواهیم بود.

مدیرعامل فولاد سنگان در خصوص عملکرد این شرکت در حوزه توسعه و تکنولوژی گفت: پروژه احداث و راه‌اندازی کارخانه کنسانتره به‌عنوان عظیم‌ترین پروژه کنسانتره‌سازی در شرق کشور به ظرفیت ۵ میلیون تن که به دست متخصصان داخلی و بدون حضور کارشناسان خارجی و همچنین تکمیل و اجرای طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی بیش از ۲۰ پروژه در سال گذشته نویدبخش روند روبه‌رشد پروژه‌های زیرساختی موردنیاز و اساسی در این شرکت است.

مدیرعامل فولاد سنگان در ادامه از توجه این شرکت به مسئولیت‌های اجتماعی گفت و افزود: التزام و پایبندی فولاد سنگان در صیانت و حفاظت از محیط‌زیست، دریافت لوح سپاس حفاظت از محیط‌زیست را به همراه داشته و این امر نشان از فرهنگ صنعتی نهادینه‌شده در کلیه ارکان این شرکت است و این روند در سال جاری نیز با شدت پیگیری و اقدام خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های فولاد سنگان به‌منظور ارتقای توانمندی کارکنان در سال جدید، عنوان کرد: مهندسی فرایندهای آموزش به‌منظور استقرار ایزو ۱۰۰۱۵، برنامه‌ریزی آموزش کارکنان، استقرار نظام مدیریت منابع انسانی مبتنی بر استاندارد ۳۴۰۰۰، مدیریت ارتقای شغلی و تدوین دستورالعمل ارتقای افقی (مبتنی بر شایستگی فردی)، انتصابات، تدوین پروفایل شایستگی و تدوین و اجرای دستورالعمل مدیریت استعداد و جانشین‌پروری، مدیریت برنامه‌ریزی جابه‌جایی و چرخش شغلی، پیاده‌سازی نظام مدیریت عملکرد و توسعه شایستگی‌های کارکنان، ارتقای مهارت‌های رهبری سطوح مدیریتی و فراخوان استفاده از استادان داخلی ازجمله برنامه‌های فولاد سنگان در حوزه توسعه سرمایه‌های انسانی است.

به گفته امرایی ایجاد مرکز توسعه ارتقای سلامت جسم و روان در سطح شهرستان خواف و طرح خانه به خانه غربالگری کووید ۱۹ در سال ۱۴۰۰ ازجمله اقداماتی است که این شرکت در راستای توجه به سلامتی جسم و روان کارکنان و خانواده‌های محترم ایشان انجام داده است.

همچنین در خصوص اقدامات فولاد سنگان در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، التزام این شرکت به برنامه‌محوری همواره جزو اولویت‌های این شرکت بوده تا بتوان از نعماتی که خداوند به این منطقه ارزانی داشته، در راستای توسعه همه‌جانبه و متوازن منطقه بهره ببریم.

تصاویر
  • اجرای طرح‌های توسعه، بومی‌سازی و فناوری مهم‌ترین برنامه‌های توسعه فولاد سنگان در سال ۱۴۰۰
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها