Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کتاب سال فولاد (۱۴۰۰) برای چهارمین سال پیاپی منتشر شد/ کتاب سال فولاد، حاوی چه مطالبی است؟
 

کتاب سال فولاد (۱۴۰۰) برای چهارمین سال پیاپی منتشر شد/ کتاب سال فولاد، حاوی چه مطالبی است؟

یکشنبه، 10 مرداد 1400 | Article Rating

کتاب سال فولاد ایران (ویژه سال ۱۴۰۰) که با همفکری تحلیلگران و کارشناسان برای سومین سال متوالی تدوین شده است، تمامی اطلاعات مورد نیاز برای تحلیل بازار فولاد را در اختیار فعالان بازار قرار می‌دهد و با ترسیم روند بازار فولاد به وسیله آمار موثق و گزارش‌های دقیق به شما قدرت تحلیل می‌دهد.

آنچه در کتاب سال فولاد منتشر شده است

کتاب سال فولاد ایران که برای چهارمین سال متوالی به فعالان و جامعه فولاد ارائه می‌شود در ۹ فصل به بررسی آماری و تحلیلی وضعیت زنجیره فولاد در ایران و جهان پرداخته است.

✔️فصل نخست این کتاب راهنما، گزارش مقایسه‌ای تولید، واردات، صادرات و مصرف زنجیره فولاد ایران است.

✔️فصل دوم به تولید اختصاص یافته و شامل روند ماهانه تولید محصولات زنجیره فولاد، ضریب بهره‌برداری تولید در زنجیره فولاد و سهم هر شرکت در تولید فولاد ایران است.

✔️فصل سوم، صادرات و واردات زنجیره فولاد را رصد کرده است. فصل صادرات و واردات شامل روند سالیانه حجم صادرات و واردات فولاد، ارزش وزنی و دلاری صادرات و واردات فولاد و سهم صادرات از تولید هر محصول فولادی است.

✔️فصل چهارم موضوع قیمت را مورد بررسی قرار داده و مباحثی از قبیل گزارش مقایسه‌ای روند قیمت داخلی و جهانی محصولات فولادی و شاخص‌های قیمتی بین مواد اولیه و محصولات زنجیره فولاد را دربر می‌گیرد.

✔️فصل پنجم کتاب تحت عنوان بورس در بخش‌های مختلف به روند ماهیانه عرضه محصولات فولادی در بورس کالا، گزارش مقایسه‌ای حجم عرضه‌ها و معاملات فولاد در بورس کالا، گزارش مقایسه‌ای قیمت عرضه‌ها و معاملات فولادی در بورس کالا، نحوه فروش محصولات فولادی و سهم عرضه در بورس کالا و وضعیت سهام شرکت‌های فولادی در بورس اوراق بهادار پرداخته است.

✔️فصل ششم واحدهای فعال و طرح‌های در حال احداث زنجیره فولاد (فولاد میانی، کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی و…) را معرفی کرده است.

✔️فصل هفتم به فولاد جهان اختصاص یافته که شامل گزارش مقایسه‌ای کشورهای برتر تولیدکننده فولاد جهان در ۵ سال اخیر، پیش بینی تقاضای فولاد جهان، چالش‌های بازار جهانی فولاد در سال ۲۰۲۱ و چالش‌های صنعت فولاد ایران در سال ۱۴۰۰ است.

✔️فصل هشتم لیست شرکت‌های تولیده فولاد در ایران را به تفکیک محصول و ظرفیت در خود جای داده است.

✔️فصل نهم به گزارش عملکرد شرکت‌های فعال زنجیره فولاد اختصاص داده شده است.

تصاویر
  • کتاب سال فولاد (۱۴۰۰) برای چهارمین سال پیاپی منتشر شد/ کتاب سال فولاد، حاوی چه مطالبی است؟
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها