Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
اعتراض شدید شرکت نورد و تولید قطعات فولادی به شرکت برق منطقه‌ای تهران بزرگ
 

اعتراض شدید شرکت نورد و تولید قطعات فولادی به شرکت برق منطقه‌ای تهران بزرگ

شنبه، 18 دی 1400 | Article Rating

شرکت نورد و تولید قطعات فولادی طی نامه ای به شرکت برق منطقه‌ای تهران بزرگ مراتب اعتراض خود را نسبت به قطعی برق اعلام نمود.

اواسط مهرماه سال جاری بود که مصطفی رجبی مشهدی-سخنگوی صنعت برق کشور- ضمن اشاره به محدودیت تامین برق صنایع در زمستان امسال، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همچنین سوخت‌رسانی به نیروگاه‌ها امیدواریم شاهد قطعی برق در زمستان ۱۴۰۰ نباشیم.

وی اعلام کرده بود که محدودیتی برای برق صنایع در زمستان نداریم، اما اگر به مشکلی برخورد کنیم، این امکان وجود دارد که برق صنایع همانند تابستان با محدودیت مواجه شود.

حال اداره برق منطقه‌ای تهران طی نامه‌ای به برخی از صنایع از محدودیت مصرف برق برخی کارخانه‌های فولادی تحت پوشش شرکت برق منطقه‌ای تهران در برخی از ساعات فصل زمستان خبر داد.

در نامه مذکور خطاب به شرکت‌های نورد و تولید قطعات فولادی، شرکت فولاد سرسر صنعت، شرکت صنعت تجارت پردیس آذربایجان، فولاد غرب آسیا و فولاد چدن بهمن آسیا، آمده است:

“بر اساس اعلام ستاد پیک بار کشور و نیز هماهنگی صورت گرفته فی‌مابین وزارت نیرو و وزارت صمت، مقرر شده است که مشترکان فولاد تحت پوشش شرکت برق منطقه‌ای تهران از روز ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی بر اساس جدول ذیل نسبت به رعایت سقف پیک بار مصرفی در طول ایام زمستان اقدام کنند.

در همین حال شرکت نورد و تولید قطعات فولادی طی نامه ای به شرکت برق منطقه‌ای تهران بزرگ مراتب اعتراض خود را نسبت به قطعی برق اعلام نمود.

 

تصاویر
  • اعتراض شدید شرکت نورد و تولید قطعات فولادی به شرکت برق منطقه‌ای تهران بزرگ
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها