Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
روند قیمت فولاد صادراتی ایران/ کاهش ۶۰ دلاری قیمت اسلب صادراتی + نمودار
 

روند قیمت فولاد صادراتی ایران/ کاهش ۶۰ دلاری قیمت اسلب صادراتی + نمودار

شنبه، 08 مرداد 1401 | Article Rating

به نقل از متال بولتن، در هفته گذشته، قیمت بیلت صادراتی ایران ۴۶۵ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن، کاهش ۱۵.۵ دلاری معادل ۳.۲ درصدی را نشان می‌دهد. قیمت اسلب صادراتی ایران نیز در هفته گذشته ۴۶۵ دلار به ازای هر تن بود که نسبت به هفته پیش از آن کاهش ۶۰ دلاری معادل ۱۱.۴ درصدی را نشان می‌دهد.

قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که قیمت فوبِ اسلب صادراتی ایران در هفته گذشته ۱۱.۴ درصد کاهش یافت و اسلب در قیمت ۴۶۵ دلار به ازای هر تن معامله شد. در هفته گذشته، قیمت فوبِ بیلت صادراتی ایران در بنادر کشور ۴۶۵ دلار به ازای هر تن بود که این قیمت‌ نسبت به قیمت‌های ۲۹ تیر، کاهش ۳.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

روند سقوط قیمت‌ها در بازار جهانی فولاد در هفته گذشته نیز ادامه یافت. قیمت شمش و اسلب صادراتی ایران هم‌اکنون به پایین‌ترین میزان در ۲۰ ماه گذشته رسیده است.

قیمت‌های منتشرشده توسط متال بولتن نشان می‌دهد که در هفته گذشته قیمت اسلب صادراتی CIS تغییری نداشت و ۴۶۰ تا ۴۸۰ دلار به ازای هر تن بود. قیمت شمش صادراتی CIS نیز از ۵۳۶ دلار به ۵۲۵ دلار به ازای هر تن رسید. در هفته گذشته، قیمت بیلت در بازار داخلی ترکیه (تحویل درب کارخانه) با کاهش ۱۳.۲ درصدی به ۵۷۰ تا ۵۸۰ دلار به ازای هر تن رسید.

در نمودار زیر، روند قیمت اسلب و بیلت صادراتی ایران در یک ماه گذشته را ببینید:

تصاویر
  • روند قیمت فولاد صادراتی ایران/ کاهش ۶۰ دلاری قیمت اسلب صادراتی + نمودار
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها